خبرهای داغ:
بهار-امام جمعه بهار با بیان اینکه درخواست به حق مردم از دولت این است که تورم را کنترل، توزیع عادلانه و نظارت دقیق بر قیمت‌ها داشته باشند، گفت: مردم با تحلیل درست خود اجازه سوء استفاده به دشمن را ندهند.
کد خبر: ۹۴۳۲۲۰۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمد علی ارزنده در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر بهار با سفارش همگان به تقوای الهی با اشاره وضعیت اقتصادی سخت جامعه که میراث به جامانده از طاغوت تاکنون است، اظهار کرد: امروز دولت در صدد اصلاح وضعیت نابه سامان اقتصادی است و قصد دارد مشکل اقتصادی جامعه را به معنای واقعی حل کنند و به طور قطع تبعاتی برای دولت خواهد داشت.

وی تصریح کرد: معاندین و دشمنان قصد دارند ضربه خود را به دولت بزنند و مردم را با خود همراه کنند اما مردم آگاهی دارند و با دولت همراهی می‌کنند و این طرح مردمی است چون به نفع مردم است و در چند ماه آینده مردم به فایده این طرح پی خواهند برد.

امام جمعه شهرستان بهار عنوان کرد: مردم باید با بالا بردن آگاهی خود و تبیین مسائل برای دیگران در این طرح همراه دولت باشند.

وی ادامه داد: نمونه بارز این حرکت معاندین، بحث حذف ارز ترجیحی بود؛ که دولت قصد دارد به جای سود بردن تعداد محدودی فرصت طلب از این ارز، به این وضعیت سروسامان دهد تا برای عموم مردم صرفه داشته باشد.

ارزنده گفت: باید توجه داشته باشید که وضعیت جهانی به ما هشدار می‌دهد و برای خودکفایی، اقتصاد مقاومتی را باید مدنظر بگیریم و توجه کنیم که مخالفان طرح فقط سرمایه‌داران هستند که به جای ایجاد آسایش برای مردم، مشکلات و ناامنی به ارمغان آورده‌اند، و مخالف نظام جمهوری اسلامی، موفقیت و پایداری دولت کنونی هستند.

وی تصریح کرد: درخواست به حق مردم از دولت این است که تورم را کنترل، توزیع عادلانه و نظارت دقیق بر قیمت‌ها داشته باشند و برخورد قاطعانه با محتکرین کنند و نظام نیز این انتظار را از شما مردم فهیم دارد تا به تبلیغات سو دشمن توجه نکنید، به دولت مهلت دهید و تحلیل درستی از وضعیت فعلی داشته باشید تا دشمن نتواند سوء استفاده کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات