حجت الاسلام کاظم سپاسی آشتیانی گفت: دولت انقلابی سعی دارد تا عدالت را برقرار کند اما استکبار و غرب گرایان شبه ترقی خواه تلاش دارند تا سد راه این دولت باشند.
کد خبر: ۹۴۳۲۲۵۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام کاظم سپاسی آشتیانی مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه کشور در کانون بسیج اراک با حضور بسیجیان برگزار شد.

حجت الاسلام سپاسی آشتیانی با اشاره به هجمه های مختلف و شبهه افکنی های دشمن گفت: دشمن با انواع سیستم هایی که در اختیار دارد تلاش می کند تا با انواع شگردهای مختلف در بین مردم ایران تردید ایجاد کند‌.

مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: وظیفه امروز ما جهاد تبیین است. جهاد تبیین نیاز به مطالعه عمیق دارد. اگر به درستی مطالعه و تحقیق و بررسی نداشته باشیم در مقابل هجمه های اطلاعات غلط دشمن نمی توانیم پاسخی کوبنده داشته باشیم.

حجت الاسلام سپاسی آشتیانی با اشاره به حضور رییس جمهور سوریه در ایران گفت: رژیم صهیونیستی اسرائیل سال ها با تمام توان خود سعی داشت تا سوریه، خط مقدم مقاومت را نابود کند اما بشار اسد با حضور اخیر خود در ایران و دیدار با مقام معظم رهبری پاسخ محکمی به صهیونیست ها و امریکایی ها داد.

وی در ادامه بیان کرد: امروز قدرت مقاومت، امریکا را عاجز کرده و آن را به استیصال کشانده است. مشکلات امروز ما علاوه بر تحریم های امریکایی، قسمت دیگر آن تحمیل دولت های غرب گرا است.

مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه کشور گفت: دولت انقلابی سعی دارد تا عدالت را برقرار کند اما استکبار و غرب گرایان شبه ترقی خواه تلاش دارند تا سد راه این دولت باشند.

وی ادامه داد: باید به جهاد تبیین معنا ببخشید و پیشرفت های جمهوری اسلامی را داخل و خارج را شناسایی و معرفی کرد.

حجت الاسلام سپاسی آشتیانی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده است که امریکا از مقابله کردن با آن عاجز است. دشمن در جنگ معرفتی و شناختی که از انواع جنگ نرم است، می خواهد روح و ذهن و شناخت افراد را تحت تاثیر خود قرار دهد.

وی افزود: دشمن به طور جدی روحانیت و نقش ولایت فقیه حساس شده است. دشمن با ساخت انواع کلیپ های دروغین توسط افراد نادان و تقطیع سخنان مسئولان سعی دارد تا با ایجاد تشنج افکار عمومی را درگیر کند.

مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه کشور در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه داریم تا با بالا بردن مطالعات و سواد رسانه ای با شبهه هایی که دشمن ایجاد می کند پاسخ منطقی به مردم دهیم. باید در این دوران از شبهه افکنی های دشمن استفاده کنیم و شبهه را برطرف کنیم آن وقت تبیین واقعی صورت می گیرد.

ارسال نظرات