مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: حدود ۸۰۰ کلاس درس تخریبی معادل ۶۷ مدرسه ۱۲ کلاسه در استان کمبود داریم.
کد خبر: ۹۴۳۲۲۸۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر،علی موحدی ظهر پنجشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه نیکان کاوه روستای الی شمالی شهرستان دیر، اظهار داشت: از مجموعه مدیریت پتروشیمی که نسبت به ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی خودشان نگاه بلند و مداخله مؤثر دارند تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تا به حداقل رساندن نیازهای آموزش و پرورش فاصله زیادی داریم، افزود: حدود ۸۰۰ کلاس درس تخریبی معادل ۶۷ مدرسه ۱۲ کلاسه در استان کمبود داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: امیدواریم با پیگیری اداره کل نوسازی و فرمانداران و مجمع خیرین نیازهایمان به حداقل برسانیم تا دانش آموزان در بهترین شرایط با بهترین امکانات درس بخوانند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر گفت: پتروشیمی در طی این سال‌ها کارهای خیر زیادی انجام داده‌اند که البته انتظار چنین تعاملی بین صنعت و محیط پیرامونی هست و امیدواریم بهتر شود.

مصطفی فخرایی افزود: خدمات رسانی در روستاها و مناطق محروم اثرات ماندگارتری دارد.

وی با بیان اینکه کشور در مرحله جراحی اقتصادی است، خاطرنشان کرد: دولت به دنبال اصلاح یارانه‌ها و ارز ۴۲۰۰ تومانی است نه اینکه آنها را حذف کند و لازم بود این حرکت انجام شود و رئیس جمهور آبروی خود را برای این کار گذاشته است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر ابراز کرد: نیاز است که با فرهنگ سازی در این زمینه با مردم صحبت کنیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: این طرح با زیربنای ۹۲۱ مترمربع و در یک طبقه با اعتباری معادل هفت میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

ابراهیم احمدی افزود: این مدرسه توسط پتروشیمی ساخت و محوطه و دیوار پیرامونی آن نیز برعهده اداره کل نوسازی مدارس استان است.

وی ادامه داد: پتروشیمی در بحث ساخت هفت مدرسه معادل ۲۱ کلاس درس با ما همکاری داشته است.

رئیس شورای اسلامی روستای الی شمالی با تقدیر از پتروشیمی، گفت: امیدواریم در آینده باز هم شاهد چنین همکاری‌هایی از سوی این شرکت باشیم.

حسین پولادی افزود: از مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در خواست داریم یکی از پروژه‌های زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش استان به دبستان رازی الی شمالی اختصاص داده شود.

وی بیان کرد: همچنین از فرماندار شهرستان دیر نیز درخواست می‌کنیم در زمینه احداث یکی از طرح‌های مورد نیاز روستا شامل ساختمان دهیاری، سالن چند منظوره یا کتابخانه همکاری کنند.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات