زنجان _ همایش حکمت مطهر به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج با حضور حجت الاسلام طیبی فر ؛جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۳۱۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ مراسم گرامیداشت یاد وخاطره شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با عنوان همایش حکمت مطهر با حضور حجت‌الاسلام حسین طیبی فر،جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین و مربیان عقیدتی و سیاسی صبح امروز در محل سالن نور شهرستان زنجان برگزار شد. 

 

حجت الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ابتدای این  مراسم ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و ياد و خاطره شهداء، اظهار داشت:سال گذشته 372 عنوان برنامه در سپاه استان با پیشرفت 97 درصدی و 67 عنوان برنامه در حوزه های مقاومت بسیج با 99 درصد پیشرفت اجرا شد. 

 

همایش حکمت مطهر در زنجان برگزار شد

 

وی با اشاره به برنامه ها و فعالیت های تاثیر گذار در سال گذشته، تصریح کرد:هزار و 300 تماس با خانواده فوتی های کرونایی،تشکیل قرارگاه سلامت و معنویت، تعامل با حوزه های علمیه و ائمه جمعه و نهادهای فرهنگی، حضور در پایگاهها و حوزه ها، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی،نشست های صمیمی با سربازان و کادر، محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان،افتتاح مرکز تداوم، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری آموزش های عقیدتی سیاسی از جمله فعالیت صورت گرفته در سال گذشته می باشد. 

 

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با اشاره به برگزاری 23 هزار جلسه بصیرتی در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت:برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی  نیز نمونه ای از برنامه های صورت گرفته است. 

 

 

 

این مسئول در پایان با بیان اینکه 40 نفر از طلبه‌های وظیفه وارد حوزه‌های مقاومت شدند، خاطرنشان کرد:در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج 200 عنوان برنامه اجرا شده است.

 

 

ارسال نظرات