خبرهای داغ:
غبیشاوی گفت: هر اقدامی که به سود کشور است عصبانیت دشمن را در پی دارد و اکنون آنها تمام تلاش خود را برای اعلام نارضایتی مردم به کار برده‌اند.
کد خبر: ۹۴۳۲۳۴۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

حجت الاسلام «عبدالحسین غبیشاوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان اظهار داشت: پرداخت یارانه و حذف ارز ترجیحی باید سالها پیش عملیاتی می‌شد ولی مرد عمل و جرات آن وجود نداشت.

وی افزود: اکنون رییس جمهور با جرات و شهامت مثال زدنی و در راستای مقابله با فساد اقتصادی اقدام به پرداخت عادلانه یارانه کرده که این عمل باعث خشم دشمن شده است.

خطیب جمعه آبادان گفت: اقتصاد ایران بیمار بود و نیاز به عمل جراحی داشت؛ هر عمل جراحی در ابتدا با درد همراه است و این مساله مورد سوءاستفاده دشمنان قرار گرفت.

وی افزود: هر اقدامی که به سود کشور است عصبانیت دشمن را در پی دارد و اکنون آنها تمام تلاش خود را برای اعلام نارضایتی مردم به کار برده‌اند.

حجت الاسلام غبیشاوی بیان کرد: پیش از این شیطنت‌هایی در بنادر و مبادی ورودی کشور برای ورود اجناس می‌شد و بستر برای تخلفات و فساد اقتصادی فراهم بود و تا زمانی که این شرایط پابرجا باشد اقتصاد ما بیمار خواهد بود.

وی خواستار حمایت از دولت در طرح و برنامه جدید شد و افزود: برای تحقق عدالت باید دولت انقلابی را در این راه حمایت کرد ولی در این بین گروه‌ها و مافیای اقتصادی بیکار نخواهند نشست و مردم باید هوشیار باشند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه خط قرمز دولت وارد نشدن فشار به مردم در جریان اجرای این طرح است، متذکر شد: همه ارکان نظام بر اجرای این طرح به عنوان گام بزرگ اقتصادی اتفاق نظر دارند و لازم است همراهی لازم در تمام حوزه‌ها صورت گیرد.

غبیشاوی بیان داشت: جراحی اقتصاد کشور با حذف ارز ترجیحی و اصلاح نظام یارانه اقدام شایسته دولت سیزدهم در مقابله با فساد اقتصادی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها