تبریز- فرمانده پادگان امام رضا(ع) مراغه گفت: گروه ۱۱ توپخانه مراغه در بازدید اخیر فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح از یگان های مسلح آذربایجان شرقی و اردبیل به عنوان یگان نمونه نیروهای مسلح در شمالغرب کشور انتخاب شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۳۶۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سرهنگ ستاد حاتم سیفی افزود: این انتخاب براساس شاخص های ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان و در زمینه اجرای برنامه های مهارت آموزی کارکنان وظیفه انجام شده است.

وی ادامه داد: در این راستا، با حضور سردار کمندزاده فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح و نیز سردار کمالی دستیار و مشاور عالی فرمانده این قرارگاه، از فرمانده و گروه ۱۱ توپخانه مراغه تجلیل شد.

سرهنگ ستاد سیفی اضافه کرد: این گروه توانسته است پیش از این نیز امسال در جشنواه حضرت علی اکبر (ع) به عنوان یگان نمونه نیروهای مسلح کشور انتخاب شود.

وی بیان کرد: همچنین نیز فرمانده گروه ۱۱ توپخانه نیز در این جشنواره به عنوان فرمانده نمونه در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) ستاد کل نیروهای مسلح انتخاب شده است.

سیفی اظهار داشت: گروه ۱۱ توپخانه مراغه از جمله یگان‌های نمونه نیروی زمینی ارتش بوده و در سال‌های دفاع مقدس و نیز در سال‌های اخیر در صیانت از میهن اسلامی مجاهدت‌ها و رشادت‌های بسیاری داشته است.

ارسال نظرات