نظری گفت: در آیین بزرگداشت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی که پس از ۲ سال و با بهبود شرایط کرونایی انجام می‌شود بیش از ۵ هزار نفر از عاشقان روح‌الله (ره) به حرم مطهر اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۴۵۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ «بهنام نظری» معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری مرکزی ظهر امروز (شنبه) در نشست ستاد گرامی‌داشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی اظهار داشت: در خردادماه شاهد مناسبت‌های مهم و حماسی هستیم که برای بزرگداشت آنها باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم که سوم خردادماه و سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از مهم‌ترین آنها است.

نظری گفت: فتح خرمشهر و به وقوع پیوستن حماسه سوم خرداد مظهر خودباوری ملی و شناخت توانایی‌های داخلی است و سالروز آزادی خرمشهر به ما درس می‌دهد که با تکیه‌بر هدایت‌های ولایت‌فقیه و استفاده از توانمندی‌های داخلی و خصوصاً استعدادهای جوانان می‌توانیم پیروزی‌های بزرگ به دست آوریم.

وی ادامه داد: فتح خرمشهر نتیجه اعتماد به نصرت الهی و کارآمدی مدیریت انقلابی و روحیه جهادی است و این پیروزی خودباوری ملی را به اوج خود رساند و ملت ایران را در دنیا سربلند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: اعزام مردم به حرم مطهر امام خمینی(ره) در آیین بزرگداشت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی پس از ۲ سال بهبود شرایط کرونایی از استان مرکزی صورت می‌گیرد و باید به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

نظری اظهار کرد: لازم است تلاش شود تا پذیرایی مناسبی از زائران صورت گیرد و بیش از ۵ هزار نفر از عاشقان روح الله(ره) به حرم مطهر اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: همچنین برگزاری آیین ارتحال امام خمینی (ره) در استان مرکزی که زادگاه حصرت امام است از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه با جدیت پای کار باشند و بدانند مسئولیت در استان مرکزی که زادگاه امام راحل است، سنگین‌تر است.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری مرکزی گفت: اهمیت گرامیداشت آیین ۱۵ خرداد کمتر از ۱۴ خرداد نیست و باید برنامه‌های این روز نیز به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی خاطرنشان کرد : کمیته‌های هفت گانه آیین ارتحال امام خمینی (ره) مانند سال‌های گذشته در استان مرکزی تشکیل شده و هر کمیته باید برنامه‌های خود را به بهترین شکل انجام دهد و همچنین همایش معرفی شخصیت امام خمینی (ره) نیز در استان مرکزی در نظر گرفته شده که در ۱۲ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات