سرپرست سازمان دانشجویان ایران، برگزاری رویداد« امتداد راه امام» را باهدف ارتقا بصیرت وتوانمند سازی دانشجویان همراه با حرکت تحول خواهانه و آرمانگرایانه دانشجویان که به تعبیر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) «مبدأ همه تحولات‏» است، اعلام کرد.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۰۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران ، رضا فریدازاده، سرپرست سازمان دانشجویان اظهار کرد: این رویداد به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب  اسلامی به همت مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی سازمان دانشجویان و با همکاری مؤسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی(ره) و معاونت فرهنگی آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد در سه مرحله «معرفت افزایی، گردشگری فکری-فرهنگی و سیر مطالعاتی» اجرا می شود، که در مرحله نخست آن، سفرگردشگری فکری-فرهنگی «خمین- قم» در روزهای 5 و  6 خرداد ماه سال جاری همراه با آیین افتتاحیه با حضور اساتید شناخته‌شده حوزه اندیشه‌ورزی در نظام دانشگاه ها در جوار حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

رضا فریدزاده گفت: برگزاری کارگاه های معرفت افزایی و سیر مطالعاتی به عنوان مرحله دوم و سوم این رویداد است؛ کارگاه های معرفت افزایی با هدف اندیشه ورزی و بصیرت افزایی در حوزه اندیشه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  به منظور تربیت «دانشجو – مبلغ» و سیر مطالعاتی با هدف مسئله شناسی و تحلیل‌گری در این بخش با حضور دانشجویان در محافل هم‌اندیشی و با انتخاب سلسله کتاب های مرتبط با موضوع رسالت دانشجوتشکیل می شود.

سرپرست سازمان دانشجویان در پایان اذعان داشت: امید است با توجه به اهمیت بحث رسالت دانشجویی با برگزاری این رویداد، نسل جوان کنونی هدف و مسیر ابتدای انقلاب را در همان جهت‌گیری به سوی تکامل بیشتر وآگاهی بخشی از بستر دانشگاهی به بستر جامعه ادامه داده و پیش ببرند.

یادآور می‌شود؛ رویداد «امتداد راه امام» از پنجشنبه 5 خرداد ماه ۱۴۰1 در خمین آغاز و تا جمعه 6 خرداد در حرم مطهر امام راحل به کار خود پایان خواهد داد.  دانشجویان علاقمند به حوزه اندیشه امام خمینی(ره) ورهبری برای  شرکت در این اردو، تا 30 اردیبهشت فرصت دارند از طریق تماس با شماره 16-66970614-021  جهت ثبت نام اقدام کنند.

 

 

 

 

ارسال نظرات