گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با حضور در روستا‌های محروم کویجان و آسفیچ از توابع شهرستان بهاباد به انجام فعالیت‌های جهادی در زمینه‌های عمرانی و سازندگی پرداختند.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۱۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، درادامه رزمایش جهادگران فاطمی وبه مناسبت هفته بسیج سازندگی گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با حضور در روستا‌های محروم کویجان و آسفیچ از توابع شهرستان بهاباد به انجام فعالیت‌های جهادی در زمینه‌های عمرانی و سازندگی پرداختند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد درحاشیه برگزاری این رزمایش درگفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی اظهارداشت: همه این بسیجیان دلاور و غیور و حتی کوچک‌ترین اعضای جمع حاضر و دهه نودی‌هایی که سرود زیبای سلام فرمانده را اجرا کردند امروز آمده اند تا اعلام کنند یکدل و یکصدا گوش به فرمان مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا بوده و به منظور گره گشایی از همه مشکلات در همه زمینه‌ها پا در رکاب معظم له هستند.
سرهنگ سعید دهقان با بیان اینکه آنچه که به عنوان بسیج سازندگی نام برده میشود برخواسته از اصل انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی نیز انقلاب سازندگی است افزود: انقلاب اسلامی ایران در واقع انقلاب سازندگی بوده است.
وی با اشاره به اینکه بسیجیان و گروه‌های جهادی این شهرستان در عرصه‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی همواره حضوری پررنگ و مؤثر دارند خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی شهرستان بهاباد با اقدامات خالصانه خود همیشه زبانزد بوده اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد بیان داشت: جهادگران سفیران نظام اسلامی هستند که در عرصه‌های مختلف چه در سرمای زمستان و چه در گرمای تابستان بدون هیچ چشم داشتی در راستای خدمت به محرومین و زدودن چهره فقر از جامعه بی وقفه تلاش می‌کنند.
دهقان با بیان اینکه یکی از عرصه فعالیت‌های رزمایش جهادگران فاطمی موضوع مهم خشکسالی و آب‌رسانی است، ابراز داشت:لایه روبی استخر‌های ذخیره آب کشاورزی و قنوات و لایه روبی جوی‌های کشاورزی با حضور گروه‌های جهادی به خصوص در روستا‌های محروم انجام خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با بیان اینکه خدمات بهداشت و درمان نیز در این رزمایش وجود دارد، گفت: ویزیت رایگان به همت بسیج جامعه پزشکی از جمله بخش‌های این رزمایش خواهد بود همچنین بسیج کشاورزی با همراهی دامپزشکی، دامداری‌های مناطق محروم را سمپاشی خواهند کرد.
گفتنی است برگزاری اردوی جهادی گروه جهادی سردار شهید حاج محمد الله دادی حوزه شهید محلاتی وگروه جهادی سید الشهدا علیه السلام پایگاه مقاومت بسیج شهدای کویجان اقداماتی به شرح زیر در روستای کویجان انجام دادند.
لایروبی استخر وجوب‌های زمین‌های کشاورزی روستا
حفر کانال ونصب شیر فلکه تخلیه استخر روستا
دیدار با خانواده محترم شهید خواجویی باحضور در منزل پدر بزرگوار شهید
عطر افشانی قبور مطهر شهدای کویجان
تجلیل از نخبه علمی روستای کویجان با حضور در منزل پدر بزرگوار ایشان جناب آقای غلامی
برگزاری کلاس آموزش مقدماتی نظامی برای کودکان و نوجوانان روستا
ارائه خدمات پزشکی وداروی رایگان به اهالی روستا


انتهای پیام/

ارسال نظرات