پاسداران و بسیجیان بواسطه وجود عقیدتی سیاسی باید خودسازی لازم را انجام دهند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: مجموعه سپاه و بسیج باید همچنان پاک بماند و نیروهای مجموعه بواسطه وجود عقیدتی سیاسی باید خودسازی لازم را انجام دهند و همانند مدافعین حرم و شهید سلیمانی به قله های خود سازی برسند .
کد خبر: ۹۴۳۲۵۳۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰

به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت شهید مطهری(ره) و هفته عقیدتی سیاسی، شورای فرماندهی و تعدادی از پرسنل و بسیجیان سپاه ناحیه نیکشهر، با مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه نیکشهر دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیکشهر با گرامی داشت شهادت علامه شهید مطهری و هفته بزرگداشت عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: هدف از بزرگداشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و ارتقا منزلت اجتماعی درجامعه معلمان ،مربیان ،و اساتید،و ارتباط نقش متولیان امر تعلیم و تربیت و تزکیه با رسالت نبوی در طول ۲۳ سال بعثت پیامبر اکرم میباشد.

سرهنگ صفوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر به بیان اهمیت وجود پاسداران در کشور نیز اشاره کرد و یادآور شد که این مجموعه پاک باید همچنان پاک بماند و نیروهای مجموعه بواسطه وجود عقیدتی سیاسی باید خودسازی لازم را انجام دهند و همانند مدافعین حرم و شهید سلیمانی به قله های خود سازی برسند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار