حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی:

نیروهای امدادی داوطلبان هلال‌احمر، در همه سختی‌ها و بحران‌ها پیش‌گام هستند

امام جمعه هیرمند از تلاش‌های خالصانه و مداوم نیروهای امدادی هلال‌احمر که بصورت داوطلبانه در همه سختی‌ها و بحران‌ها پیش‌گام هستند، تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۳۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند؛ حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه شهرستان هیرمند، ضمن تبریک هفته هلال احمر در جمع اعضاء و کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان مرزی هيرمند، ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده از سوی جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت: از تلاش‌های خالصانه و مداوم نیروهای امدادی هلال‌احمر که بصورت داوطلبانه در همه سختی‌ها و بحران‌ها پیش‌گام هستند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

در ابتدای این دیدار رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هيرمند طی گزارشی گفت: نیروهای داوطلب اعم از امدادگران، جوانان و داوطلبان، بازوان پرتوان این نهاد امدادی هستند، که بصورت کاملا داوطلبانه و خیرخواهانه در این نهاد عام‌المنفعه خدمت می‌کنند.

بارانی با اشاره به فعالیت اعضاء جوانان در طرح نوروزی افزود: جوانان و داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر طی سال گذشته، نقش مهمی در طرح جامع نذر آب که با همکاری سازمان مرکزی هلال احمر و حضور استان‌های معین انجام شد، ایفا نمودند.

رئیس جمعیت هلال احمر هيرمند تصریح کرد: علاوه بر فعالیت اعضاء جوانان، امدادگران واحد امداد که همیشه در حوادث امدادی اعم از حوادث جاده‌ای و بلایای طبیعی در کنار مردم هستند و همچنین امدادگران واحد داوطلبان، در بحث توزیع اقلام معیشتی فعالیت دارند.

بارانی در پایان با بیان اینکه: امدادگران ما در این نهاد بین‌المللی در همه شرایط آماده خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان هستند، اذعان داشت: همه مردم می‌توانند، عضوی از خانواده بزرگ جمعیت هلال‌احمر باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار