خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فاروج به همراه جمعی از مسئولین شهرستان به سرکشی از خانواده طلبه شهید محمد علی شارعی در روستای گزکوه رفتند.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۴۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فاروج هدف از این دیدارها را تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا و امام شهدا عنوان کرد و تصریح کرد: دیدار از خانواده‌های شهدا و لمس شیوه زیستن آنها همان موضوعی است که فرموده مقام معظم رهبری در شناخت سبک واقعی زندگی ایرانی و اسلامی است و ما نیز محور برنامه های خود را بر همین محور قرار داده ایم.

 

وی در این دیدار با تجلیل از ایثارخانواده شهدای انقلاب اسلامی گفت: خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند و دیدار با خانواده شهدا انگیزه خدمت را در مسئولین دو چندان می کند.

 

حجه الاسلام و المسلمین صالحی فر اظهارکرد: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند، انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.

 

وی دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم.

 

وی ادامه داد : خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز بایستی در این مسیر، شأن خانواده های معظم شهدا را حفظ نمایند.
در پایان از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها