با هدف تقدیم هدایای رهبری؛

خانواده روحانیون شهید میانه تجلیل شدند

تبریز- با هدف تقدیم هدایای رهبری به خانواده شهدای روحانی و تکریم آنان؛ با خانواده شهیدان والامقام ایمانی، جروقی، رضوی و ساقی در شهرستان میانه دیدار شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۶۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امام جمعه میانه در دومین مرحله از دیدار با خانواده شهدای روحانی شهرستان، ضمن تکریم آنان، رهرو و حافظ آرمانهای شهدا بودن و قدردانی از خانواده های آنان را افتخاری بزرگ برشمرد.

   حجت الاسلام عبدالله محمدی با بیان ارزش و جایگاه شهدا در پیشگاه الهی و در حفظ و تثبیت انقلاب اسلامی، اظهار داشت: اگر این مردان الهی نبودند، امنیت و سلامت کشور، مردم و انقلاب از بین می رفت.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه نیز ضمن تشریح بخش هایی از زندگینامه شهدای روحانی شهرستان، آنان را اسوه ماندگار علم و عمل معرفی کرد و گفت: شهدای روحانی هم در منابر وعظ و هدایت به عنوان تبیین گر بشریت و هم در میدان جهاد و شهادت به عنوان حافظان ناموس ملت و خاک کشور، در صحنه عمل به خوبی درخشیدند.

   حجت الاسلام روح الله مهدی نیا ایثار و از خود گذشتگی، توجه و اهتمام به انجام واجبات الهی و ترک محرمات را بارزترین شاخصه شهدای روحانی در کنار علم آموزی و باورهای دینی برشمرد و افزود: توصیه به پیروی از ولایت، امر به معروف و نهی از منکر و رعایت شئونات الهی مهمترین بخش از وصایای این شهداست که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

   در آستانه برگزاری کنکره 4000 شهید روحانی و با هدف تقدیم هدایای رهبری به خانواده شهدای روحانی، مسئولینی از سپاه میانه با همراهی جمعی از مسئولین شهرستان با خانواده شهیدان حجج الاسلام محمد ایمانی، عبدالرحمان جروقی، محمود رضوی، میرمحمد ساقی و ملک جروقی دیدار کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار