معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد
زنجان _ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از آغاز ثبت نام 45 دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۶۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت‌الاسلام سیدموسی موسوی اظهار داشت: ثبت‌نام مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه از ۲۱ اردیبهشت آغاز شده و به مدت یک ماه تا 21 خرداد ۱۴۰۱ ادامه دارد.

آغاز ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در استان زنجان

 

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در این مرحله از طریق مراجعه سایت مسابقات قرآن کریم به نشانی  www.quraniran.irانجام می‌شود.

 

حجت‌الاسلام موسوی درباره ثبت‌نام حضوری گفت: فقط در صورتی که متقاضیان شرکت‌کننده، امکان ثبت‌نام ندارند می‌توانند با مراجعه به ادارات اجرایی اوقاف در تمام شهرستان‌ها مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اظهار داشت: رشته‌های در نظر گرفته شده برای شرکت متقاضیان شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، دعاخوانی، اذان، تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مدیحه‌سرایی و همخوانی است.

 

وی اظهار داشت: متقاضیان باید شخصا به سایت مسابقات مراجعه و در رشته مورد علاقه خود ثبت‌نام کرده و کد پیگیری دریافت کنند.

 

حجت‌الاسلام موسوی از اضافه شدن 2 رشته جدید به این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: 2 رشته جدید نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در این دوره به مسابقات اضافه شده است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خاطرنشان کرد: متقاضیان به‌طور همزمان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در یکی از رشته‌های انفرادی آوایی (قرائت تحقیق و ترتیل، تمام رشته‌های حفظ، اذان و دعاخوانی) و یک رشته گروهی (مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم) اقدام کنند.

 

وی افزود: تمام شرکت‌کنندگان به‌منظور ترویج معارف عمومی قرآن کریم و آشنایی با آن می‌توانند علاوه بر رشته‌های فوق در یکی از رشته‌های معارفی (تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج‌البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه) نیز ثبت‌نام کنند.

ارسال نظرات