خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

شبیخون دشمن ناشی از کمبود بصیرت در جامعه است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه شبیخون دشمن ناشی از کمبود بصیرت در جامعه است، گفت: برخی با وجود اینکه همه مقدمات در صحنه برای فهم و شعور فراهم است اما باز هم نمی‌فهمند چون به شکم‌هایشان از لقمه حرام پر شده است.
کد خبر: ۹۴۳۲۶۱۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با مسئول دفتر و جمعی از کارکنان دفاتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) استان با اشاره به شبیخون دشمن اظهار کرد: گاهی این شبیخون به دلیل ایجاد ابهام دشمن در جامعه است و این شبیخون منحصر به فرهنگ نیست.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: برای اینکه از ناحیه دشمن شبیخون نخوریم راهش بصیرت است، بی بصیرتی در هر امری مساوی با همان قبول شبیخون است و فتنه ۸۸ را ایجاد کردند و هشت ما طول کشید تا بعد از آن ضایعات بصیرتی ایجاد شد که ۹ دی بود.

 

وی ادامه داد: دشمن در طول این مدت چهل و چند سال که خودش بارها گفته همه گزینه ها را روی میز دارد و آزمایش هم کرده به لطف خدا، دشمن مأیوس مانده است و هر جایی کم آوردیم دست قدرت الهی آمده و به سینه نامحرم زده است.

 

امام جمعه بیرجند افزود: آیا جامعه اسلامی و انقلابی برای اینکه دزدی، کم فروشی و احتکار نکند باید برایش نگهبان بگذراند؟ این اتفاق نیست اینها طرح است و قدم به قدم دشمن و نفوذ او همراهش است مسائلی را به اسم های گوناگونی که بخشی مسائل اقتصادی است، مطرح می کند و یک جامعه انقلابی که از جوان خود برای اسلام می گذرد، تفکر لیبرالی و پول پرستی آنقدر در او تاثیر می گذارد که خودش را فراموش می کند و در نتیجه نیاز است او را نگه دارند که دزدی و احتکار نکند.

 

وی ادامه داد:  همان جریاناتی که شما در گذشته شنیدید که عده ای به خاطر پول بادآورده و عده ای به خاطر فقر دین را فراموش کردند و این ها همه طرح دشمن است که ناشی از کمبود بصیرت در جامعه است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی گفت: رسانه های دشمن با چه حرصی برای صحنه سازی و دروغ سازی تلاش می کنند تا مخاطب نتواند واقعیت را تشخیص دهد، یعنی چقدر بعضی‌ها کندفهم هستند که هنوز مخاطب دشمنی می شوند که ده ها سال است هر روز دروغ پراکنی کرده است.

 

حجت الاسلام والمسملین  عبادی، گفت:  علاج این همه خطرات و دردها داشتن بصیرت برای تشخیص خود و تبیین برای دیگران است، برخی با وجود اینکه همه مقدمات در صحنه برای فهم و شعور فراهم است اما باز هم نمی فهمند بنابراین مشکل این افراد در اینجاست که امام حسین(ع) فرمود: «شکم‌هایتان از حرام پر شده و بر دل‌هایتان مُهر [غفلت] خورده است».

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: آیا این جای ننگ ندارد که صهیونیست به صورت علنی بگوید فلان حزب و جریان در جمهوری اسلامی ایران از ذخایر ماست!

 

وی تأکید کرد: امروز مسئله بصیرت و جهاد تبیین بسیار ضرورت دارد چون شکست دشمن در همه صحنه های قطعی است و به این بخش تمرکز پیدا کرده و اگر به صورت هماهنگ با بصیرت کافی و تحلیل درست این روشنگری توسعه پیدا کند و در معادله ای پیروز را رقم بزند دشمن برای همیشه شکست خواهد خورد.

 

حجت الاسلام والمسلمین  عبادی در پایان خاطر نشان کرد: همه خیرات و برکات در سایه پیروزی حق است، در حدیث پیامبر(ص) در سفر امام علی(ع) به یمن فرمود: «اى على! اگر خداوند به دستان تو انسانى را هدايت كند ، از آنچه خورشيد بر آن تابيده براى تو بهتر است.»

 

حجت‌الاسلام و المسلمین کمالی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی نیز در این دیدار اظهار داشت: هدف از خلقت ما انسان‌ها عبادت و ترس از جهنم و طمع در بهشت نیست چون اگر هدف این بود که خداوند محتاج می‌شود.

 

وی عنوان کرد: هدف غایی خداوند تبارک و تعالی از خلقت ما انسان‌ها این است که به کمال برسیم و جانشین خداوند در روی زمین باشیم.

 

 حجت الاسلام کمالی افزود: جامعه‌ای که باید به این هدف برسد را امام صادق علیه‌السلام معرفی کردند و فرمودند "جامعه به سه چیز نیاز دارد" اگر جامعه‌ای این موارد را نداشته باشد مانند پشه تولید بیماری می‌کند و نه‌تنها مفید نیست بلکه ایجاد مشکل نیز می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد:  اولین مورد فقیهی که بتواند جامعه را در مقابل حملات دشمن واکسینه کند که مصداق این سخن را ما در مقام معظم رهبری می‌بینیم و باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم و نیز فرمانداران، استانداران و مسئولین جامعه را باید مردم قبولشان داشته باشند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی بیان کرد: جامعه‌ای که به امراض جسمی و روحی مبتلا است را پیامبر(ص) پیش‌بینی کردند و فرمودند "می‌بینم امتم گرفتار شش نوع مریضی می‌شوند لذت طلبی، هوس‌رانی، مسابقه در دنیا گذاشتن، دورنگی، نفاق و حسادت ورزی" که این‌ها از امراض روحی در یک جامعه محسوب می‌شوند .

 

گفتنی است در این دیدار مسئولین دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان، مسئولین تعلیم‌وتربیت و مدیران نمایندگی ولی‌فقیه در نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌ها حضور داشتند.

 انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار