خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده سپاه عاشورا حضرت امام خمینی(ره) در زمان جنگ تحمیلی به همه جوانان حکم جهاد داد تا از وطن شان دفاع کنند و امروز نیز رهبر انقلاب حکم جهاد داده است و همه باید نسبت به اقناع حقایق به جهاد تبیین عمل کنیم و نگذاریم دشمن از طریق فضای مجازی واقعیت ها را تحریف کند.
کد خبر: ۹۴۳۲۶۱۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده در یادواره فرماندهان شهید گردان امام حسین(ع) بناب، با اشاره به اقدامات دولت مردمی در خصوص جراحی اقتصادی و اصلاح هدفمندی یارانه‌ها گفت: به طور یقین دولت به فکر تغییر به نفع مردم بوده و عملکردها در طول این مدت کوتاه نیز گواه این مدعا است.

وی افزود: امروز زمان همکاری، اتحاد و انسجام ملی است و همه باید در این راستا حرکت کنیم.  

سردار اصغر عباسقلی زاده با تأکید بر لزوم عمل به جهاد تبیین در جامعه اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) در زمان جنگ تحمیلی به همه جوانان حکم جهاد داد تا از وطن شان دفاع کنند و امروز نیز مقام معظم رهبری حکم جهاد داده است و همه باید نسبت به اقناع حقایق به جهاد تبیین عمل کنیم و نگذاریم دشمن از طریق فضای مجازی واقعیت ها را تحریف کند.

وی همچنین به شهید و رزمنده پرور بودن شهرستان بناب اشاره کرد و افزود: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان زیادی از این شهرستان به شهادت رسیدند.

سردار اصغر عباسقلی زاده خطاب به رزمندگان و جانبازان حاضر در مراسم اظهار کرد: شهدا و جانبازان باید به خود ببالند که افتخار مجاهدت در راه دین و وطن نصیب شان شد.

وی خاطرنشان کرد: همه آرامش و صلح حاکم بر کشور را مدیون جانفشانی شهدا و رزمندگان معزّز هستیم.

ارسال نظرات