خبرهای داغ:
طی مراسمی؛

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه فرماندهان جدید و سابق ناحیه شهرستان قم با حضور جمعی از مسئولان سپاه امام علی ابن‌ابیطالب(ع)، برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۶۶۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تکریم و معارفه فرماندهان جدید و اسبق ناحیه شهرستان قم با حضور جانشین فرمانده و جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) برگزار شد.

جعفری معاون هماهنگ کننده سپاه و فرمانده سابق ناحیه شهرستان در این مراسم به بیان اهمیت خدمت به شجره طیبه بسیج و ظرایف این خدمت پرداخت و از مسئول نمایندگی، حفاظت، فرماندهان، پایوران و سربازان ناحیه شهرستان قم تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه کبیری جانشین فرمانده سپاه استان قم نیز با بیان استناداتی از کلام رهبری در خصوص تعهدات مسئولیت و بایسته‌های فرد مسئول، توصیه‌هایی در خصوص اهمیت خدمت به همنوع را در مناصب مختلف سازمان سپاه بیان داشت.

سخنران بعدی این مراسم حجت‌الاسلام آزادمنش جانشین نمایندگی ولی فقیه نیز ضمن خوش آمدگویی به فرمانده جدید، از لزوم تعامل بین ارکان بسیج برای رشد و تعالی این شجره طیبه سخن گفت.

در انتهای برنامه و پس از قرائت حکم سردار سلامی فرمانده کل سپاه، سرهنگ ذاکر فرمانده جدید ناحیه ضمن تشکر از فرمانده سابق ناحیه بر لزوم همکاری همه اجزا و ارکان برای تحقق اهداف و ماموریت‌های سپاه در ناحیه تاکید کرد.

فاطمی‌نیا

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار