صبح امروز جلسه هماهنگی دومین همایش ملّی پژوهش های نوین در نیروگاه‌های هسته‌ای که در آبان ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می شود به میزبانی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۷۱۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۵

جلسه هماهنگی دومین همایش ملّی پژوهش های نوین در نیروگاه های هسته ای در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،باتوجه به اهمیت و ضرورت بهره گیری از انرژی هسته ای به عنوان یک انرژی پاک و دوستدار محیط زیست و توسعه زیرساخت ها و فرآیندهای علمی و عملی آن و با توجه به استفاده از فناوری‌های نوین و دانش روز در نیروگاه‌های اتمی، جلسه هماهنگی و هم افزایی دومین همایش ملّی پژوهش های نوین در نیروگاه های هسته ای در دفتر سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان بوشهر برگزار گردید.

در این جلسه که به ریاست جانشین سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان بوشهر منعقد گردید، رئیس تحقیق، توسعه و پژوهش نیروگاه اتمی بوشهر، مسئول بسیج دانش آموزی سپاه استان، مسئول پژوهش سازمان بسیج دانشجویی استان بوشهر حضور داشتند.

در ابتدا جانشین سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان بوشهر مهندس محمد سیار ضمن بیان اهمیت موضوع برای حاضران در جلسه برنامه هایی را برای حمایت از این همایش در بخش پشتیبانی و فراخوان نخبگان این سازمان برای ارائه مقالات در خصوص محورهای همایش (ایمنی هسته‌ای، فیزیک رآکتور های هسته ای، حفاظت در برابر اشعه، فن آوری نیروگاه‌های هسته‌ای (برق، شیمی، مکانیک، کنترل و ابزار دقیق، توربین و...)، مواد و سوخت هسته‌ای و آنالیز حوادث در نیروگاه های هسته ای) اعلام داشتند.

جلسه هماهنگی دومین همایش ملّی پژوهش های نوین در نیروگاه های هسته ای در بوشهر برگزار شد

در ادامه جلسه دکتر داریوش مستی مدیر تحقیق، توسعه و پژوهش نیروگاه اتمی بوشهر به بیان موضوعاتی در خصوص اهمیت برگزاری این همایش پرداختند و ضمن دعوت از حاضران در جلسه برای حضور پررنگ در همایش، انتظارات و نیازمندیهای خود را در این خصوص بیان نمودند.

سپس مسئول سازمان بسیج دانش آموزی نظرات خود را در خصوص جایگاه و اهمیت برگزاری این همایش و نقش این سازمان و جامعه مخاطب خود بیان داشتند.

در ادامه نیز مسئول پژوهش سازمان بسیج دانشجویی استان نقطه نظرات خود را در خصوص این همایش و نحوه همکاری خود مطرح نمودند.

در انتها جانشین سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان بوشهر ضمن جمع بندی مطالب مطرح شده در جلسه، وظایف هر یک از اعضای حاضر در جلسه را بیان و بر ایفای نقش برجسته تر این سازمان در برگزاری همایش مذکور بیان نمودند.

 

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها