خبرهای داغ:
حجت الاسلام اقاحسینی گفت: رسانه‌های بیگانه تلاش می کنند نقش مادرانه زن مسلمان و همچنین چادر را از مادران سرزمینمان بگیرند. لذا باید با بصیرت افزایی با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کرد
کد خبر: ۹۴۳۲۷۶۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه شهر محمدیه در جمع بسیجیان حوزه خواهران حضرت ام البنین(س) شهرستان البرز بیان کرد: ایران تنها کشوری است که منادی دین و عدالت و در جبهه حق است در حالی که اکثریت دنیا در جبهه باطل قرار دارند. ما به ناچار به فتنه های آخرالزمان گرفتار هستیم. فتنه آخرالزمان هر روز بیشتر از گذشته سنگین تر می شود.

 

وی گفت: هرچه زمان جلوتر می رود ما به ایمان قوی تر برای مقابله با فتنه های اخرالزمان احتیاج داریم و به فرمایش پیامبر اکرم(ص) نگه داشتن ایمان در آخرالزمان آتش سرخ در کف دست گرفتن است.

 

امام جمعه محمدیه اظهار کرد: در دوره آخرالزمان، ریزش ها زیاد می شود و در عین حال انسان های مقاوم از فتنه های مختلف سرافراز بیرون می آیند. لذا در مقابل فتنه ها عمل به تاکیدات دین مبین اسلام تنها راه نجات ملت هاست. 

 

وی خاطر نشان کرد: ۲۸۰ شبکه ماهواره‌ای دائماً در حال تخریب ایران و فتنه انگیزی هستند که هدفشان گرفتن عناصر اقتدار و عناصر قدرت ما است. عناصر قدرت ما یعنی ایمان، اخلاق، ولایت پذیری، انقلاب باوری، حجاب، حیا و غیرت. اگر از یک جامعه حیا و ایمان گرفته شود آن جامعه به راحتی آماده نابودی است. فلسفه ترس دشمنان از دین اسلام و حجاب زن مسلمان این است که چادر نماد حیا، دین باوری، خداباوری است. لذا باتمام غول های رسانه‌ای خود به میدان آمده اند تا هویت را از ایران بگیرند.

 

حجت الاسلام آقاحسینی در ادامه اظهار کرد: اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنرانی خود به صراحت گفت ما با نیروی نظامی و موشک نمی‌توانیم ایران را تسخیر کنیم و تنها راه شکست این کشور گرفتن روحیه شهادت طلبی و گرفتن حیات و عفت است از زنان و مردان است. 

 

وی تصریح کرد : اگر مادر در جایگاه خود قرار بگیرد و فرزندان در تراز اسلام و انقلاب همچون حاج قاسم و شهید حججی و شهید بابایی تربیت کند، بی شک هیچ قدرتی توان نفوذ به اعتقادات ملت را نخواهد داشت.

 

حجت الاسلام اقاحسینی گفت: همسر بودن و مادر بودن نقش اساسی است که یک زن باید داشته باشد. رسانه‌های بیگانه تلاش می کنند این نقش و همچنین چادر را از مادران سرزمینمان بگیرند. لذا باید با بصیرت افزایی با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها