مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام:

تحقق جهاد تبیین نظام اسلامی را بیمه می کند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام گفت: استاندار ایلام با ارائه نمونه ای هوشمندانه از مدیریت جهادی و راهبردی باعث پیشبرد امور و برنامه های مدیریتی به نفع مردم شده است.
کد خبر: ۹۴۳۲۷۷۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

سرهنگ پاسدار « محمد حسین فولادی» در نشست شورای هماهنگی حفظ  ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام اظهار کرد: استاندار ایلام با ارایه سبکی هوشمندانه از مدیریت جهادی و راهبردی باعث پیشبرد امور و برنامه های مدیریتی به نفع مردم شده است.

وی با اشاره به نقش جهاد تبیین در ماندگاری نظام، گفت: دفاع مقدس و تبیین ارزشها و کارکرد معنوی و فرهنگی آن برای قرن ها کشور را بیمه خواهد کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با تبیین نگاه خاص استاندار ایلام به مقوله دفاع مقدس در استان تصریح کرد: استاندار ایلام از همان آغاز ماموریت خود بعنوان نماینده عالی دولت در استان، توجه به فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک مولفه پیش برنده را در اولویت کاری خود قرار داد.

وی افزود: استاندار ایلام با درک درست و منطقی از نقش ماندگار مردم استان ایلام در دفاع مقدس، حضور در یادمان های شهدا و تسریع در تکمیل آنها را به عنوان یک ارزش در صدر برنامه های خود قرار داده است.

سرهنگ فولادی ادامه داد: حضور در مزار شهدای و یادمان های دفاع مقدس در سفرهای شهرستانی استاندار بعنوان یک سبک مدیریتی ارزش مدارانه نقطه عطفی در مدیریت استان قلمداد می شود.

سرهنگ فولادی با اشاره به ضرورت تکمیل یادمان های دفاع مقدس گفت: سال ۱۴۰۱ را بعنوان سال تکمیل یادمان های دفاع مقدس قرار دادیم که به فضل الهی و توجه ویژه استاندار انقلابی، نشانه تحقق این مهم در همین ابتدای سال قابل لمس است.

گفتنی است که مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام در دیدار با استاندار ایلام به نمایندگی از سردار کارگر لوح تقدیر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور را به خاطر نگاه ویژه دکتر حسن بهرام نیا به حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس به وی تقدیم کرد.

تحقق جهاد تبیین نظام اسلامی را بیمه می کند

ارسال نظرات
آخرین اخبار