خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید غلامی گفت: یکی از مشکلات مردم آسفالت راه ارتباطی روستا است مصالح در اختیار گروه جهادی قرار بگیرد و وسایل از خیرین بگیریم کار را گروه جهادی انجام می‌دهد .
کد خبر: ۹۴۳۲۸۲۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

هاشم کاخکی مسئول گروه جهادی شهید غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به این‌که با توجه به هفته بسیج سازندگی گروه‌های جهادی اقداماتی انجام دادند اظهار کرد: گروه جهادی شهید غلامی عمرانی است و در ساخت حسینیه، پایگاه بسیج و کانال کشی مزارع روستان جان احمد بخش زهان شهرستان زیرکوه فعالیت دارد.

وی افزود: با توجه به حجم کم آب قنات و هدر رفت آب، کانال کشی مزارع در اولویت است و این کار بعد از این هفته هم ادامه خواهد داشت. اما کار حسینیه و پایگاه روستا تا پایان هفته به پایان می‌رسد.

کاخکی بیان داشت: گروه جهادی شهید غلامی محله محور است مشکلات روستا را احصا و توسط گروه جهادی و بسیجیان روستا برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در اسفند ماه سال گذشته استخر روستا به دلیل هدر رفت آبی که داشت با مکاتبه با بسیج سازندگی شن، سیمان و آهک در اختیارمان قرار دادند و استخر را کامل انجام دادیم و با کانال‌کشی ۴۰ درصد صرفه‌جویی آب را بدنبال دارد.

مسئول گروه جهادی شهید غلامی عنوان کرد: از ابتدا که پایگاه بسیج تشکیل‌شده در صدد راه‌اندازی گروه جهادی فعال بودیم که تعداد اعضای گروه از سال ۹۸ به ۲۵ نفر رسیده‌است و حالا بالای ۳۰ نفر عضو گروه جهادی هستند.

وی با اشاره به حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها از گروه جهادی اظهار داشت: حمایت‌ها در همین عرصه کانال‌کشی ۱۵۰ پاکت سیمان بسیج سازندگی زیرکوه به ما کمک کردند و قیمت آهکی که برای استخر استفاده‌شده ۲۰میلیون تومان کمک بسیج سازندگی و خیرین روستا بود که جلوی اتلاف آب گرفته شود.

کاخکی با بیان اینکه روستای جان احمد ۱۱۰خانواری و ۳۹۰ نفر جمعیت دارد افزود: اکثر پروژه‌هایی که بررسی می‌کنیم مشکلات و معضلات روستا را احصا کردیم و دسته‌بندی و مرحله‌ای جلو می‌رویم تاکنون پنج موارد از مشکلات برطرف شده‌است.

وی یادآور شد: یکی از مشکلات مردم آسفالت راه ارتباطی روستا است وسایل نقلیه که به روستا می‌آیند با مشکل مواجه هستند که در این زمینه مکاتباتی انجام دادیم تا مصالح در اختیار گروه جهادی قرار بگیرد و وسایل از خیرین بگیریم کار را گروه جهادی انجام می‌دهد.

مسیول گروه جهادی شهید غلامی با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته افزود: راه‌اندازی گروه سرود بین نوجوانان روستا که در جشنواره‌های شهرستانی و استانی شرکت می‌کنند و با توجه به این‌که روحانی مستقر در روستا نداریم ارتباط با مبلغ در ماه مبارک رمضان برای اقامه نماز جماعت در روستا و مناسبات مذهبی انجام می‌شود.

کاخکی در پایان گفت: اگر حمایت‌های لازم از گروه جهادی صورت گیرد مشکلات و معضلات روستا با کمک خود مردم حل‌وفصل و اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در روستای زهان زیرکوه محصول زرشک یک‌سال درمیان به عمل می‌آید با توجه به خام‌فروشی محصول درآمد مردم بسیار پایین است که می‌طلبد این حمایت‌ها از سوی دولت صورت گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها