جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل، گفت:این رزمایش با شعار محوری (بسیج پاره تن مردم است)و با رمز (علی ابن ابی طالب علیه السلام ) برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۳۲۸۴۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

رزمایش الی بیت المقدس با شعار محوری (بسیج پاره تن مردم است) برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار عبدی جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل، تصریح کرد:رزمایش الی بیت المقدس گردان های بیت المقدس و کوثر بسیج با تهیه سناریوهای متناسب با تهدیدات دفاعی،امنیتی و حوادث طبیعی طرح ریزی شده است. که در قالب رزمایش های دفاعی، امنیتی و امداد و نجات و مردم یاری در موضوعات دفاع لز کوی برزن در تاریخ های 29 و 30 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

وی افزود: این رزمایش با شعار محوری (بسیج پاره تن مردم است)و با رمز (علی ابن ابی طالب علیه السلام ) با محوریت گردان ها در مرکز شهرستانها و بخش های استان با اجرای پاسگاه فرماندهی به صورت گردانی و فراخوانی دسته های رزمی گردان ها در سطح پایگاه های مقاومت در روز اول و اجرای عملی رزمایش در روز دوم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد : این رزمایش با برگزاری مراسم افتتاحیه از ساعت 8:30 روز پنجشنبه تاریخ 1401-02-29 با حضور شورای تامین استان و شهرستانها و برخی نهادهای استان و شهرستان ها به صورت متمرکز از طریق برقراری ارتباط تصویری شروع خواهد شد.

ارسال نظرات