خبرهای داغ:
فرمانده گردان چهارم امام حسین(ع) لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) گفت: دوره «رزم در کویر» در راستای افزایش توانمندی‌های دفاعی و تاکتیکی 130 نفر از بسیجیان این گردان در کویر میبد یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۸۵۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

یوسف باقری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، اظهار کرد: از سال 1370 گردان‌های امام حسین(ع) با عنوان و شکل‌های دیگر وجود داشت و در سال‌های اخیر با نام گردان‌های امام حسین(ع)، یگان‌های مردم پایه با ماهیت مستقل و ماموریت دفاعی شکل گرفته است که هرگونه تحرک و نیازمندی که برای نظام در هر مکانی از مرزها یا داخل مرزها احساس شود، یگان‌های آماده گردان‌های امام حسین(ع) پاسخگوی آن باشد.

وی اضافه کرد: گردان ها ایجاد شد تا اتفاق ناگواری در کشور رخ ندهد و بر اساس رهنمودهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب که قوای مسلح و نیروهای مردمی کشور باید در سطح آمادگی کاملی باشند تا چشم طمع دشمنان و جهان از کشور ایران برداشته شود و به طور کلی گردان‌ها مانع و عاملی هستند که دشمن فکر اشتباهی به ذهنش خطور نکند.

فرمانده گردان چهارم امام حسین(ع) لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) گفت: 130 نفر از بسیجیان این گردان از بیست و یکم تا بیست و سوم اردیبهشت‌ماه در راستای تقویت توانمندی‌های دفاعی و تاکتیکی خود در دوره رزم در کویر شرکت کردند.

باقری ادامه داد: این دوره آموزشی و مهارتی در کویر زرین حاجی آباد در شهرستان میبد استان یزد با اهداف آموزشی و افزایش نشاط و تقویت روحیه و توان بسیجیان برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیاده‌روی در کویر یزد، زندگی در شرایط سخت با کم‌ترین مواد غذایی و ارائه آموزش‌های شترسواری، گشت شناسایی، ناوبری، جهت‌یابی و کار با جی پی اس از جمله اقدامات انجام شده در این برنامه آموزشی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها