خبرهای داغ:

توزیع بسته های معیشتی و مرمت خانه محروم در هندیجان

با همت گروه های جهادی اقداماتی شامل توزیع بسته های معیشتی، غبار روبی مزار شهدا، حلقات قرآنی و زیارت عاشورا و تعمیر یکی از خانه های محروم انجام گرفتند .
کد خبر: ۹۴۳۲۸۵۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی زاده سرپرست ناحیه سپاه هندیجان با تقدیر و تشکر از عملکرد خوب گروه های جهادی بسیج حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی( خواهران و برادران و دانش آموزی) تاکید بر ادامه خدمات رسانی جهادی برای کمک به محرومان شهرستان در قالب رزمایش جهادگران فاطمی نمود .

سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی زاده اظهار داشت : رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان هندیجان با تلاش مخلصانه و ارزشمند گروه های جهادی بسیج در شهرستان با جدیت و استفاده از تمامی ظرفیت ها ادامه دارد که اینگونه برنامه های متنوع جهادی در طول سال وجود دارد .


وی افزود : کمک به محرومان شهرستان هندیجان یک افتخار و اقدامی خداپسندانه است که گروه های جهادی بسیج در تمام زمینه های جهادی پیش قدم و موفق عمل نمودند و هر جا نیاز شده با تمامی امکانات موجود با اخلاص پای کار هستند.

درادامه گزارش خبری، خواهران پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه در قالب رزمایش جهادگران فاطمی اقدام به برگزاری زیارت عاشورا و غبارروبی مزار شهدا نمود و تعدادی بسته های کمک معیشتی را درمیان نیازمندان شهرستان هندیجان توزیع کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها