مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان تأکید کرد
«زنجان-مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس زنجان با اشاره به ضرورت جمع‌آوری و نگهداری اسناد هشت سال دفاع مقدس در استان زنجان، گفت: این اسناد ارزشمند بوده و باید در حفظ آن نهایت تلاش خود را انجام دهیم.
کد خبر: ۹۴۳۲۹۹۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» در جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان، «جهاد تببین» را از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به موضوع فاصله مردم و نظام، اظهار داشت: موضوع مهم در این زمینه، «جهاد تبیین» است.

ضرورت جمع‌آوری و حفظ اسناد دفاع مقدس در استان زنجان

موسوی با بیان اینکه باید اصول تبیین مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: باید آنچه دشمنان نشانه گرفته‌اند، تبیین شود.

 

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تطهیر رژیم پهلوی، تاکید کرد: باید دستاورد‌های کشور به مردم بیان شود تا مردم نسبت به نظام و اقدامات آن اشرافیت پیدا کنند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه در آستانه سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی قرار داریم، عنوان کرد: نباید اجازه دهیم رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس فراموش شود.

 

وی با اشاره به اینکه منفعل بودن در برگزاری برنامه‌های مناسبتی ما را زیر سوال می‌برد، اضافه کرد: باید در این زمینه همه دستگاه‌ها ورود پیدا کنند.

 

موسوی با اشاره به ضرورت جمع‌آوری و نگهداری اسناد هشت سال دفاع مقدس در استان زنجان، بیان کرد: این اسناد ارزشمند بوده و باید در حفظ آن نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

ارسال نظرات