در راستای کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی:

تجلیل از خانواده روحانی شهید"جواد ابوالقاضی" با اهدای هدیه ی رهبری

در راستای کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی هدیه مقام معظم رهبری به خانواده شهید روحانی"جواد ابوالقاضی" از سوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) اهدا و از آن ها تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۵۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، در راستای کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی هدیه مقام معظم رهبری به خانواده شهید روحانی"جواد ابوالقاضی" از سوی حجت الاسلام اسکندری فر  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) اهدا و از آن ها تجلیل شد.

در این دیدار حجت الاسلام اسکندری فر گفت: از رشادت ها و دلاوری های شهدا طلبه روحانی نسبت به جایگاه علمی شان کمتر صحبت شده است.

وی سبک زندگی و سیره شهدا روحانی را الگوی جهاد اصغر و جهاد اکبر خواند و اضافه کرد: به طور صحیح و هنرمندانه به نسل امروز انتقال داده نشده است. اگر سیره زندگی و ابعاد گوناگون این اسطوره ها و الگوها برای جوانان تبیین شود، امر و تبعیت می کنند و با توجه به فرمایش رهبری جوانان نسل امروز چیزی کمتر از جوانان نسل جنگ ندارند.

در پایان حجت الاسلام اسکندری فر با اشاره به فرمان "جهادتبیین" رهبری خاطر نشان کرد: ان شاءالله  بتوانیم درست تبیین و روشنگری کنیم و فرصت تبیین را به دشمن ندهیم تا جای جلاد و شهید عوض نشود.

انتهای پیام/ ر
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار