خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در بین طلاب و اساتید حوزه علمیه عصمتیه خواهران سمنان گفت:همه باید در این شرایط مهم، احساس مسئولیت کنند و دولت را در رسیدن به عدالت اقتصادي کمک کنند.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۵۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

همه باید در این شرایط مهم احساس مسئولیت کنند /هدف دولت از اجرای این طرح خدمت به مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه استان سمنان در برنامه بصیرتی با موضوع جهاد تبیین با اشاره به خدمات ارزشمند مرحوم آیت الله فاطمی نیا و تعابیر مقام معظم رهبری در پیام تسلیت وفات ایشان گفت:بسیار مهم است که ولی فقیه از انسان رضایت داشته باشد و این پیام بدان‌ معنا است که امام زمانش از او راضی است.
حجت الاسلام حسینی دیباجی افزود:براساس آیات قرآن کریم انسان با رعایت تقوا و از فتنه ها در امان می ماند و در بن بست قرار نمی گیرد و از جایی که حتی فکرش را هم نمی کند گشایش به او می رسد .
وی افزود:از دیگر برکات تقوا این است که انسان در غبار فتنه گمراه نمی شود و امور افراد سامان می یابد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اقتصادی روز و مباحث مربوط به مردمی کردن یارانه ها اشاره کرد و گفت:مخالفین اصلی این طرح بزرگ اقتصادی، معاندین و دشمنان اسلام هستند زیرا آنها بدنبال بهره برداری و ایجاد آشوب از هر فرصتی هستند.
حجت الاسلام دیباجی تصریح کرد:احتکار خانگي از جمله رفتارهای غلطی است که متاسفانه با شبه افکنی معاندین در فضای مجازی دولت را در رسیدن به اهداف اصلی اجرای این طرح مهم اقتصادي با مشکل مواجه می کند.
وی خاطرنشان کرد:ما امروز می بايست با تبعیت از فرمان ولی فقیه وجهاد تبیین، با تحریف واقعیات و القای یاس و ناامیدی در جامعه مقابله کنیم.
حجت الاسلام حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان ابراز داشت:امیدواریم با اجرای این طرح ، معیشت دهک های پایین و افراد نیازمند بهبود پیدا کند و در حقیقت قصد دولت از اجرای این طرح خدمت به مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها