بیانیه خانواده حمید قاسم پور فارسانی مصدوم ناآرامی‌های اخیر

خانواده حمید قاسم پور فارسانی مصدوم ناآرامی‌های اخیر در بیانیه‌ای به جریان‌های سیاسی هشدار دادند از مشکل پیش آمده سوء استفاده نکنند.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۷۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن بیانیه خانواده قاسم پور به شرح ذیل است:

امروز خانواده فرزندمان به نام حمید قاسم پور در بازار هیاهوی سیاست غریب‌ترین و مظلوم‌ترین هستیم افسوس که در بازار هیاهوی نفسانی و امیال دنیوی گروهی سیاست‌باز و معاند در داخل و خارج که در هر جریانی به دنبال طرح خود هستند و هیچ نسبتی با راه و روش و سیره شهدا و مردم ندارند.

ما خانواده حمید قاسم پور صراحتاً به این جریانات سیاسی که بار‌ها پاسخ خود را از مردم بیدار و آگاه گرفته‌اند، هشدار می‌دهیم از مشکل پیش‌آمده برای فرزندمان که هنوز هویت ضارب مشخص نشده، سوءاستفاده نکنند و از فرزندمان به نام تظاهرکننده ضد نظام محملی برای تقابل‌ها و امتیازگیری‌های سیاسی توسط شبکه‌های مجازی و خارج نشین‌ها پایان دهند.

با توجه به اینکه فرزندمان قصد و نیت شرکت در تظاهرات و مخالفت باسیاست‌های نظام جمهوری اسلامی را نداشت، اجازه نخواهیم داد هیچ دسته، گروه و جریان ضدانقلاب نام فرزندمان را در گروه خود ثبت و ضبط نماید.

در پایان به‌عنوان وظیفه از هم دردی تمام آحاد تقدیر و تشکر می‌نماییم و برای شفای همه بیماران و همچنین فرزند عزیزمان حمید قاسم پور از همه مردم التماس دعا داریم.

ارسال نظرات