خبرهای داغ:

76 بسته مایحتاج اولیه بین خانواده های نیازمند در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه توزیع شد

در راستای رزمایش مواسات 76 بسته معیشتی، بهداشتی و نان به ارزش 183 میلیون ریال به همت بسیجیان بین خانواده های نیازمند در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۱۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه 30 بسته معیشتی به ارزش 180 میلیون ریال بین خانواده های نیازمند در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه توزیع شد.

علی اکبر مونسان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مردم از دیرباز روحیه همدلی و برادری داشته‌اند، این اقدامات ارزشمند همچنان در مراحل بعدی ادامه خواهد داشت.

او افزود: در این دوره نیز با یاری خیرین و گروه های جهادی 30 بسته معیشتی هر بسته به ارزش 6 میلیون ریال، شامل برنج، مرغ، روغن و حبوبات بین خانواده های نیازمند در محله اسلامی آل یاسین (ع) با یاری پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه (س) توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در ادامه اضافه کرد: در کنار بسته های معیشتی 16 بسته محصولات بهداشتی هریک به ارزش 2 میلیون و 500 هزار تومان و در مجموع به ارزش 4 میلیون ریال به خانواده های نیازمند اهدا شد.

مونسان با اشاره به توزیع نان بین خانواده گفت: توزیع و بسته بندی 30 بسته نان لواش هر بسته به ارزش 200 هزار ریال و در مجموع به ارزش 6 میلیون ریال از دیگر کمک های مومنانه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها