دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با اشاره به اقدامات محرومیت زدایی این سازمان در مناطق محروم و مرزی گفت: اقدامات محرومیت زدایی را تا حصول نتیجه و کسب رضایت مردم در تمامی مناطق محروم ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۱۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری‌‌بسیج از بندرعباس، سردار سید ضیاءالدین حزنی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان هرمزگان با تاکید بر اینکه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امنیت پایدار از ماموریت‌های اصلی سپاه است، اظهار داشت: محرومیت‌زدایی، مردم‌یاری‌‌، مردم‌دوستی و مردم‌نوازی از وظایفی است که سپاه در کنار ماموریت های اصلی خود انجام می دهد.

وی با اشاره به اقدامات سپاه در پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سراسر کشور بیان کرد: راه‌اندازی مراسم ازدواج آسان، ساخت مسکن، آبرسانی و معیشت مناطق محروم از جمله اموری است که تاکنون انجام شده است.

سردار حزنی با اشاره به همکاری تمامی رده‌ها و قرارگاه‌های سپاه در امر محرومیت‌زدایی تصریح کرد:سپاه‌های‌استانی‌ نیروی زمینی، نیروی دریایی، هوافضا و نیروی قدس سپاه با تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود در امر محرومیت‌زدایی سراسر کشور وارد عمل شده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت رفع فقر و محرومیت زدایی در مناطق محروم و مرزی تاکید کرد: اقدامات محرومیت زدایی را تا حصول نتیجه و کسب رضایت مردم در تمامی مناطق محروم به ویژه استان هرمزگان ادامه خواهیم داد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با تاکید بر نقش محوری رسانه در رفع محرومیت زدایی خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه با استفاده از ظرفیت خود باید بتوانند مشکلات و گرفتاری مردم را به بهترین نحو انعکاس دهند تا مسئولان پس از آگاهی و اشراف بر مشکلات در راستای رفع آنها اقدام کنند

ارسال نظرات