مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، گفت: روابط عمومی فعال باید فراتر از ساختارهای سنتی و غالب رایج گام بردارد تا منشاء تحول شود.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۹۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹

 





به گزارش خبرگزاری بسیج ،حسنعلی عزت‌خواه در نخستین گردهمایی کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق ۱۳ گانه استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور هاشمی مهر معاون سیاسی استاندار برگزار شد، اظهار داشت: نگاه مجموعه مدیریت ارشد استان و معاون سیاسی به آموزش و پرورش ارزشی است و امید است استمرار داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به کمبود امکانات مجموعه روابط عمومی اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با تخصیص اعتبار برای تامین تجهیزات مورد نیاز روابط عمومی ما را یاری کنید.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین رسالت‌های روابط عمومی انتقال خرد و آگاهی است که جز با ابزار خوب امکان انتقال آن نیست، بیان کرد: روابط عمومی پل ارتباط بین هر ساختار سازمانی با افکار عمومی است.

عزت خواه با تاکید بر اینکه باید تجربه‌های درونی سازمان‌ها به شکل مکتوب در آید و در قالب میراثی برای آیندگان و امروزی‌ها باشد، عنوان کرد: بدون شک تولید محتوای اثر بخش یکی از مهم ترین نیازهای امروز روابط عمومی است که می طلبد مدیران جوان روابط عمومی شهرستان‌ها و مناطق ۱۳ گانه استان در این مهم کوشا باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: همراهی و همگرایی در سازمان‌ها از طریق روابط عمومی‌های متخصص، با تجربه، کارآمد و تاثیرگذار شکل می‌گیرد.

وی، تاکید کرد: انتظار می‌رود مدیران روابط عمومی در محروم ترین مناطق هم روشنگری کنند.

عزت خواه، ابراز کرد: حمایت از روابط عمومی شهرستان‌ها و مناطق در دستور کار قرار خواهد داشت.

وی ضمن ابراز رضایت از مجموعه روابط عمومی خود، عنوان کرد: قدردان خدمات و زحمات شبانه روزی کارکنان روابط عمومی هستیم.

عزت خواه در بخش دیگری از سخنانش، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها می‌توانند نقش موثری در تغيير و اصلاح فرهنگ سازمانی داشته باشند.

وی، بیان کرد: امید است شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش فعالیت‌ها و عملکرد مجموعه روابط عمومی باشیم‌.

ارسال نظرات