خبرهای داغ:
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین؛
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از فراخوان اعزام مشمولان در خرداد سال جاری خبر داد
کد خبر: ۹۴۳۳۲۲۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷

قزوین_ سرهنگ امید همتی مجد، در گفتگو با خبرنگار بسیج، در تشریح این خبر اظهار کرد: کليه مشمولان فارغ التحصيل دانشگاهي، ديپلم و زيرديپلم داراي برگ آماده به خدمت خرداد ماه سال جاري مي باشند، مي‌بايست راس ساعت 7 صبح روز يکشنبه مورخه 1401/3/1 در محل معاونت وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان مراجعه تا به خدمت مقدس سربازي اعزام شوند. 

 

وی افزود: با توجه به عدم ارسال پستي برگه اعزام به خدمت و اينكه برگه معرفي نامه مشمولان به مراكزآموزشي ازطريق دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) صادرمي شود، آن دسته از مشمولاني که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح نشده اند، برای دريافت معرفي نامه مي توانند به يکي ازدفاترمذکور مراجعه کنند. 

 

سرهنگ همتی مجد بیان داشت: اعزام مشمولان در تاريخ هاي مذکور،براساس طرح فاصله گذاري و انجام کليه تمهيدات بهداشتي و غربالگري در بدو ورود مشمولان به وظيفه عمومي استان و مراکز آموزش انجام مي شود و در صورت مشاهده مشمول داراي علائم و مشکوک به بيماري از اعزام وي خودداري مي شود. 

 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده غيبت محسوب مي شود و برابر ماده 58 قانون خدمت وظيفه عمومي، محروميت هاي اجتماعي را براي آنان در پی خواهد داشت. 

 

سرهنگ همتی مجد عنوان کرد: تمامي مشمولان مي بايست اوراق مربوط به اعزام به خدمت از قبيل برگه آماده به خدمت، برگه واکسيناسيون(مننژيت و کرونا)، وبرگه معرفي نامه مشمولان به مراکزآموزش نيروهاي مسلح وساير مدارک مورد نياز از روگرفت شناسنامه ،کارت ملي، مدارک تاهل، ايثارگري پدر و غیره را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند. 

 

وی افزود: آن دسته از مشمولاني که خودشان و يا خانواده آنان مبتلا به بيماري کرونا مي باشند، در اسرع وقت موضوع را به معاونت وظيفه عمومي گزارش تا موعد اعزام آن ها تمديد گردد. 

 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: اقلام بهداشتي مورد نياز (ماسک، دستکش، مواد ضدعفوني کننده سطوح و دست ها) قبل از حضور مشمولان در مراکز آموزش نيروهاي مسلح، تهيه و همراه داشته باشند. 

 

سرهنگ مجد یادآور شد: مشمولان اعزامي به استانهاي ديگر، جيره خشک بين راهي همراه داشته باشند. به منظور صيانت از ابتلا به بيماري در طول مسير توقف در رستوران هاي تو راهي براي صرف غذا را ندارند. 

 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان درپیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مطلع شوند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها