در آستانه ایام امتحانات پایان سال:

برگزاری کلاس های تقویتی با حضور معلمان بسیجی جهادگر زرندیه/ارتقاء سطح تحصیلی دانش آموزان رویکرد مهم بسیج

تقویت سطح تحصیلی و آموزشی دانش آموزان بسیجی به ویژه آن دسته از افرادی که از امکانات و سطح مالی خوبی برخوردار نیستند یک رویکرد و هدف مهم برای بسیج محسوب می شود که با اقدام داوطلبانه معلمین بسیجی و ظرفیت های بسیج دنبال می شود
کد خبر: ۹۴۳۳۲۳۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه، سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به روزهای پایانی سال تحصیلی و فصل امتحانات و نیاز دانش آموزان به آمادگی برای امتحانات پایان سال از  برگزاری کلاس های تقویتی و جبرانی برای دانش آموزان در پایگاه‌های مقاومت بسیج خبر داد.

سرهنگ پاسدار محسن صادقی با اشاره به دخیل بودن پایگاه های مقاومت بسیج در این طرح اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی مدارس و برگزاری کلاس های آموزشی امسال به صورت غیرحضوری ، نیاز به برگزاری کلاس های تقویتی احساس و پایگاه های مقاومت با دعوت از اساتید و مربیان و دبیران جهادی برای کمک به دانش‌آموزان جهت کسب نمرات بهتر و عملکرد مناسب در امتحانات ، تلاش های خود را آغاز نمودند.

فرمانده سپاه زرندیه با بیان اینکه برگزاری این کلاس‌ها تا پایان سال تحصیلی و امتحانات پیش رو ادامه خواهد داشت؛ افزود: برگزاری کلاس های کمک آموزشی در کلیه دروس ابتدایی و دروس ریاضی، زبان، عربی، قرآن، ادبیات فارسی و... در مقاطع اول و دوم راهنمایی (راهنمایی و متوسطه نظام قدیم) از جمله کلاس های آموزشی می باشد که برای دانش آموزان، توسط بیش از 15 پایگاه مقاومت خواهر و برادر شهرستان در حال برگزاری است.

سرهنگ صادقی  گفت: به امید روزی که هیچ استعدادی در کشور به خاطر مشکلات مالی و عدم دسترسی به امکانات مناسب از دست نرفته و به دلیل فقر مالی از تحصیل و آموزش باز نماند.

ارسال نظرات