شاهرود_سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از برگزاری نمایشگاه آثار خوشنویسی باران که شدی مپرس این خانه کیست در گالری آموزشگاه هنر‌های تجسمی ریحان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۳۲۹۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

برگزاری نمایشگاه آثار خوشنویسی و طراحی در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمد تقی یزدی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از بیست وچهارم اردیبهشت ماه بر پا شده و تعداد ۲۳ تابلو به نمایش در آمده است، گفت: این نمایشگاه آثار هنرمند خوشنویس سمیه بلوچی با خط نستعلیق و تذهیب است که با محتوای عرفانی و اخلاقی شعرایی، چون مولانا، سعدی و حافظ شیرازی، آثار قرآنی بر پا شده است.
او ضمن بیان این مطلب که علاقمندان می‌توانند تا ۲۸ اردیبهشت ماه ۲۰ با مراجعه به آموزشگاه هنر‌های تجسمی ریحان از آثار زیبای این هنرمند دیدن فرمایند، افزود: خوشنویسی خلق نوشتن همراه با زیبایی است که برای درک و لذت بردن از تجربه بصری خوشنویسی باید بدانیم که خوشنویس افزون بر نگارش یک متن، سعی دارد اثری هنری با ارزش‌های زیبایی شناختی خلق کند.
برگزاری نمایشگاه آثار خوشنویسی و طراحی در شاهرودبرپایی نمایشگاه طراحی "یک مشت خط خطی" به زودی در شاهرود
یزدی نیز با اشاره به برگزاری نمایشگاه طراحی "یک مشت خط خطی"از ۳۱ اردیبهشت ماه لغایت ۷ خرداد ماه در گالری سیب مجتمع فرهنگی و هنری مهر بر گزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه هنری یک جنبش لازم و ضروری برای هنرمندان است و فرصت مناسبی برای نمایش گذاشتن توانمندی‌ها و آثار هنری خودشان است.
او ضمن بیان این مطلب که این نمایشگاه با همکاری حوزه هنری شهرستان برگزار خواهد شد افزود: برگزاری نمایشگاه‌های هنری با هدف تقویت انگیزه هنرمندان ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها