مسئول بسیج ادارات سپاه بابلسر:

طرح میز خدمت در بابلسر اجرا شد

ساری- مسئول بسیج ادارات و کارمندی سپاه ناحیه بابلسر از برگزاری طرح میز خدمت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۳۲۹۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

طرح میز خدمت در بابلسر اجرا شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ پاسدار صادق نصیری مسئول بسیج ادارات و کارمندی سپاه ناحیه بابلسر گفت:طرح میز خدمت ادارات با هدف بررسی و حل مشکلات و پاسخگویی مسئولان به نیاز‌های مردم، سرعت بخشی و ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات در مصلی نماز جمعه المهدی (عج) شهرستان بابلسر برگزار شد.


سرهنگ نصیری افزود:طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، در راستای رزمایش جهادگران فاطمی استان مازندران، ادارات آب، برق، گاز، فنی و حرفه‌ای و هلال احمر در این طرح مشارکت داشته و در خصوص مسائل و مشکلات افراد، آنان را راهنمایی نمودند.

مسئول بسیج ادارات سپاه ناحیه بابلسر با بیان اینکه شعار دولت سیزدهم که دولت عدالت محور و مردمی است ادامه داد:مسئولین خدمتگذار خصوصاً مدیران و دستگاه اجرایی شهرستان بابلسر، حل مشکلات مردم را منوط به نشستن در صندلی و پشت میز مدیریت نمی‌دانند بلکه در قالب کاروان‌های میز خدمت به صورت چهره به چهره جهت حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

وی عنوان کرد:یکی از فلسفه‌های مهم انقلاب اسلامی خدمت بی منت به مردم بوده و یادآوری اهداف اصلی انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است که بهترین عنوان را برای خودشان که خدمتگزاری مردم است انتخاب کردند و میز خدمت هم فرصت مناسبی برای ارتباط رو در رو با مردم و شنیدن خواسته‌ها و مطالبات آنان است.

طرح میز خدمت در بابلسر اجرا شد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها