خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در نشست خبری خبر داد؛
سردار مرادحاجتی گفت: برای سالروز حماسه ملی سوم خرداد 2 هزار و 270 برنامه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، ورزشی و هنری را در سطح استان تدارک دیده‌ایم.
کد خبر: ۹۴۳۳۳۴۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

نشست خبری تشریح برنامه‌های سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول امروز در دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تبریک سالروز حماسه فتح خرمشهر اظهار داشت: برای سالروز حماسه ملی سوم خرداد 2 هزار و 270 برنامه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، ورزشی و هنری را در سطح استان تدارک دیده ایم.

وی افزود: بعد از 2 سال تعطیلی و وقفه در انجام برنامه‌های سوم خرداد به دلیل ویروس کرونا، سعی کردیم که امسال رویکرد نوینی نسبت به انجام برنامه ها داده باشیم.

سردار مرادحاجتی به تشریح برنامه های شاخص ویژه سوم خرداد پرداخت و گفت: اختتامیه جشنواره ادبی داستان کوتاه «یوسف» در خرمشهر، اختتامیه جشنواره ملی فتح خرمشهر، افتتاح بیش از 18 طرح عمرانی در مناطق محروم خرمشهر در حوزه آب و فاضلاب و مسکن، حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چند برنامه فرهنگی و هنری از مهمترین برنامه‌های این مناسبت ارزشمند در سطح ملی هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی نیروی دریایی خرمشهر، نمایشگاه دفاع مقدس، تجلیل از مادران و همسران شهدای عملیات بیت المقدس، شب شعر «چله های فتح»، و نورافشانی شبانه آسمان خرمشهر از دیگر برنامه‌های شاخص سوم خرداد هستند.

وی افزود: شب خاطره، گردهمایی فرماندهان و رزمندگان فاتح خرمشهر، محفل طنز، برگزاری جشنواره جوان موفق خرمشهر و اجرای سرود «سلام فرمانده» نیز از دیگر برنامه‌هایی هستند که تقدیم مردم خرمشهر قهرمان می‌شوند.

این مسئول بیان داشت: پویش ملی «من هم یک خرمشهری‌ام»، و ده ها ویژه برنامه و گفت و گوی رادیویی و تلویزیونی که از صداوسیمای مرکز خوزستان و مرکز آبادان به شکلی گسترده و از طریق دیگر شبکه‌های سراسری پخش می‌شوند نیز از دیگر برنامه هایی هستند که در سطح گسترده برگزار می‌شوند.

سردار مرادحاجتی گفت: هر چه قدر برای مناسبت‌های ارزشمندی همچون سوم خرداد تولید محتوای فاخر انجام دهیم هنوز هم نسبت به آن همه حماسه و ایثار عقب هستیم و نسل جوان امروز ما احتیاج دارند و تشنه دانستن از آن ایامی هستند که معجزه‌وار از آب و خاک و دین و اعتقادات‌مان دفاع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها