خبرهای داغ:
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گلستان:
حجت الاسلام کیایی گفت: با درایت رهبری و جراحی اقتصادی دولت انقلابی، ملت ما با صبر انقلابی که خواهند داشت از این بحران اقتصادی و گردنه سخت عبور خواهیم کرد
کد خبر: ۹۴۳۳۳۷۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام محسن کیائی عصر امروز در همایش نخبگان و منتخبین فرماندهان پایگاه های بسیج اظهار کرد: سپاه همواره مورد عنایت امامین انقلاب بوده و است، امام(ره) بت شکن فرمودند من از سپاه راضی هستم و اگر سپاه نبود کشور هم نبود و فرمودند من سپاه پاسداران را عزیز و گرامی می دارم.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گلستان ادامه داد: خلاف شایسته امام (ره) فرمودند سپاه مولود انقلاب و تربیت شده دامان انقلاب است و ما نیز به مجموعه سپاه و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می کنیم.
کیائی بیان کرد: مقام مظعم رهبری فرمودند که امنیت کشور را از سپاه می خواهم، بیان کرد: اخلاق و تذهیب که همواره مورد تاکید امامین انقلاب در دو نهاد مقدس روحانیت و سپاه بوده و انشا الله تقویت شود و مورد تاکید قرار گیرد.
وی افزود: دشمنان این مرز و بوم غیرت مردان این مرز و بوم را هدف قرار دادند و تلاش می کنند پوشش فاطمی را از بانوان ما بگیرند و باید به این موضوع در سطح کلان توجه کنیم.
این مقام مسئول بیان کرد: با درایت رهبری و جراحی اقتصادی دولت انقلابی ملت ما با صبر انقلابی که خواهند داشت از این بحران اقتصادی و گردنه سخت عبور خواهیم کرد و خدای متعال رضایتمندی مردم را به این ملت به ارمغان خواهد داد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها