شاهرود_شهردار شاهرود با بیان اینکه شاهرود با بحران کم آبی به ویژه آب شرب، مواجه است، گفت: شهرداری به منظور مواجهه با بحران کم آبی در ۶ ماه اخیر ۴۵۰ کیلومتر شبکه آبیاری تحت فشار را اجرا نموده است.
کد خبر: ۹۴۳۳۳۷۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱

شهردار شاهرود: اجرای ۴۵۰ کیلومتر شبکه آبیاری تحت فشار/ تدبیر شهرداری برای مواجهه با بحران کم آبیبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای حل بحران کم آبی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری، افزود: افزایش سرانه فضای سبز به میزان ۶۵هکتار به ویژه در معابر جدید توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام شده است.
شهردار شاهرود با بیان اینکه شاهرود با بحران کم آبی به ویژه آب شرب، مواجه است، گفت: شهرداری به منظور مواجهه با بحران کم آبی در ۶ ماه اخیر ۴۵۰ کیلومتر شبکه آبیاری تحت فشار را اجرا نموده است که توانسته با افزایش شبکه آبیاری تحت فشار تا حدودی این بحران را مدیریت و از صرفه جوویی‌های صورت گرفته در راستای پیشرفت سرانه فضای سبز و کاشت گل‌های رز استفاده کند.
او اظهار کرد: شعار شاهرود شهر گل رز به عنوان یک شعار جدی بود که از ابتدا آن را مطرح و امتداد دادیم و امروز در حال بهره برداری از این شعار هستیم و بر همین مدار حرکت خواهیم کرد.
شهردار شاهرود با بیان اینکه کاشت گل‌های فصلی در راستای تحقق شعار شاهرود شهر گل رز متوقف نخواهد شد، خاطر نشان کرد: گل‌های فصلی معمولا طول عمر کمتر و قیمت بیشتری در مقایسه با گل‌های رز دارند در همین راستا شهرداری علاوه بر اینکه کاشت گل‌های فصلی را از مسیر برنامه ریزی حذف نکرده، نسبت به کاشت گل‌ها و بوته‌های دائمی اقدامات چشمگیری را در بلوا‌های فرعی و اصلی شهر انجام داده است که امروز این گل‌ها جزو زیبایی‌های شهر شاهرود تلقی می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها