خبرهای داغ:
فرمانده گروه موشکی ١۵خرداد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در گروه، جانشین فرماندهی و جمعی از رزمندگان این یگان با حضور در منازل خانواده شهدای طلبه و روحانی شهر اصفهان با آنها دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۰۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از فرهنگی وتبلیغات نمایندگی ولی فقیه در گروه موشکی ١۵خرداد نیروی زمینی سپاه، سرهنگ پاسدار عبدالحمید رهبر فرمانده این گروه موشکی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و ۴ هزار شهید روحانی دوران هشت سال جنگ تحمیلی گفت: روحانیون شهید به معنای واقعی هم قبل از جنگ جهاد داشتند و هم در دوران دفاع مقدس در عرصه نبرد و ایثار و مقاومت پیشتاز بودند.

وی افزود: به منظور تجلیل از فداکاری ها و حماسه سازی های این عزیزان و قشر زحمتکش و مقدس در نظام مقدس جمهوری اسلامی، کنگره شهدای روحانی چهارم خردادماه همزمان با ایام پیروزی عملیات غرورآفرین الی بیت المقدس و فتح خرمشهر در شهر مقدس قم برگزار می شود.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین مصطفی شریانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در این گروه هم در دیدار با خانواده معظم شهدای روحانی گفت: استان ولایتمدار اصفهان در هشت سال دفاع مقدس بالغ بر ۵٩٠شهید طلبه و روحانی تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و به نیابت از مقام معظم رهبری، سرکشی و دیدار با خانواده های معظم شهدا انجام می شود.

شریفانی ادامه داد: توفیق شامل رزمندگان گروه گردید که باخانواده تعداد ١۵شهید طلبه و روحانی اصفهان دیدار داشته باشندو یاد و خاطره تمام شهدا بالاخص شهدای روحانی را گرامی دارند.

وی در پایان گفت: امیدواریم ان شاءالله خداوند به ما توفیق بدهد که رهروان راستین شهیدان باشیم و به آن مسیری که شهداء انتخاب کردند ما هم جای پای آنها قدم بگذاریم.

کنگره ۵٩٠شهید طلبه و روحانی استان اصفهان در روز پنج شنبه ٢٩اردیبهشت ماه در محل گلستان شهدای اصفهان قبل از کنگره ملی شهدای روحانی کشور به میزبانی شهر مقدس قم، برگزار می شود.

دیدار رزمندگان گروه موشکی ١۵خرداد نیروی زمینی سپاه با خانواده شهدای طلبه و روحانی اصفهان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها