ساری-فرمانده سپاه کربلا گفت: در یک طرح ابتکاری، سپاه استان برای کمک به نیازمندان و دسترسی آسان آنها به مواد پروتئینی، 80 راس دام سنگین را قربانی کرد.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۱۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳

توزیع ۱۰ تن گوشت قرمز بین ۲ هزار خانوار نیازمند در ساری

خبرگزاری بسیج، سردار مسمی در حاشیه نهضت کمک مومنانه در بخش کلیجانرستاق ساری در گفتگو با خبرنگار بسیج در این شهرستان، با اشاره به اصلاح طرح اقتصادی دولت و کمک به قشر نیازمند، از خرید ۸۰ راس دام سنگین توسط ۱۵ حوزه مقاومت مرکز مازندران خبر داد و گفت: در یک طرح ابتکاری، سپاه استان با بهره گیری از حوزه‌های مقاومت بسیج و خیرین برای کمک به نیازمندان و دسترسی آسان آنها به مواد پروتئینی، این تعدا راس را خریداری و قربانی کرد.

توزیع ۱۰ تن گوشت قرمز بین ۲ هزار خانوار نیازمند در ساری
فرمانده سپاه کربلا از توزیع ۱۰ تن گوشت قرمز بین جامعه هدف  هم خبرداد و افزود: از قربانی ۸۰ راس دام سنگین ،۱۰ تن گوشت گرم بین ۲ هزار نیازمند از قبل شناسایی شده، توزیع می‌شود.

سردار مسلمی اضافه کرد: ۵ کیلوگوشت قرمز برای هر خانوار بسته بندی شده است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اعتبار هزینه شده در این نهضت کمک مومنانه، اضافه کرد:یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای خریداری ۸۰ راس دام سنگین هزینه شد.

سردار مسلمی با قدردانی از فرمانده سپاه ساری و حوزه‌های مقاومت بسیج، خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه برای برطرف کردن مشکلات نیازمندان از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها