معاون سیاسی استاندار اردبیل در جشنواره رسم جوانمردی گفت: ورزش در کشور ما هم ارزش محسوب می‌شود و هم ترویج‌دهنده ارزش‌هاست.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۶۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

جشنواره «رسم جوانمردی» در اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، شب گذشته نخستین جشنواره «رسم جوانمردی» و آئین گرامیداشت ۱۷ شوال «روز بسیج ورزشکاران و ترویج فرهنگ پهلوانی» در محل زورخانه علی‌ابن‌ابیطالب علی(ع) اردبیل  برگزار شد.

رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در این جشنواره گفت: ورزش در کشور ما هم خودش ارزش محسوب می‌شود و هم ترویج‌دهنده ارزش‌هاست به‌همین خاطر ما ورزش را عبادت می‌دانیم.  

وی با اشاره به اینکه ورزش ما دارای جهت‌های ارزشمندی است، خاطرنشان کرد: ورزش جهت اعتقادی دارد چرا که روح ایمان، ایثار، محبت و فداکاری را توسعه می‌دهد و نیز دارای جهت سیاسی است چرا که با انصراف ورزشکاران ما از مسابقه با رژیم جعلی صهیونیستی، ماهیت حق‌طلبی و ظلم‌ستیزی ورزش ما به نمایش گذاشته می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تجلیل از مقام شامخ شهدا گفت: ۱۸۶ شهید ورزشکار استان اردبیل، مدال افتخار جامعه ورزشی ما و نیز نشانه حاکمیت روح ایثار و فداکاری در بین ورزشکاران است.

جشنواره «رسم جوانمردی» در اردبیلجشنواره «رسم جوانمردی» در اردبیلجشنواره «رسم جوانمردی» در اردبیلجشنواره «رسم جوانمردی» در اردبیلجشنواره «رسم جوانمردی» در اردبیلجشنواره «رسم جوانمردی» در اردبیل

ارسال نظرات