خبرهای داغ:
امام جمعه قم بر لزوم پرداختن به امور خداپسندانه از جمله کمک به نیازمندان، آزادی زندانیان و تامین جهیزیه برای نوعروسان به‌عنوان برنامه‌های جانبی کنگره شهدای روحانی تاکید کرد و گفت: کنگره شهدا نباید از مسائل روز کشور جدا باشد بلکه باید با تقویت نظام و دولت گره بخورد.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۷۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه که در سالن محراب حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با تاکید بر اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی کاری ضروری و مهم است، اظهار کرد: ترویج سبک زندگی شهدای روحانی در راستای اهداف نظام اسلامی و تعالی فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی اضافه کرد: کمک به نیازمندان، تهیه جهیزیه و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از جمله امور خیر و خداپسندانه است که در کنار کنگره شهدای روحانی باید مورد توجه قرار گیرد.

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) تصریح کرد: باید مستندات جامعی از دستاوردهای کنگره شهدای روحانی تهیه شود تا کنگره سال‌های سال ماندگار باشد.

وی تکریم خانواده شهدا را موضوعی مهم دانست و گفت: این افراد خود می‌توانند در راستای معرفی سبک زندگی شهدا نقش مهمی داشته باشند.

سعیدی با بیان اینکه کنگره شهدای روحانی باید به ترویج ارزش‌های نظام و رهبری و کمک به دولت منجر شود، گفت: کنگره شهدا نباید از مسائل روز کشور جدا باشد بلکه باید با تقویت نظام و دولت گره بخورد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها