نشست «جهاد تبیین از منظر مقام معظم رهبری» با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضایی استاد حوزه و دانشگاه در محل نمازخانه شهید الهی شهرستان خلیل آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۶۰۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضایی در ابتدای سخنان خود با اشاره به اهمیت جهاد تبیین از منظر مقام معظم رهبری گفت: امروز با توجه به هجمه گسترده دشمن در فضای مجازی و حقیقی و دسترسی سریع آحاد مردم به انواع محتواهای شبهه‌انگیز و خیل گسترده افرادی که در معرض آسیب از این هجمه‌ها قرار دارند، بر ضرورت جهاد تبیین تأکید نمود.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: زمانی جهاد حاصل می‌شود که همراه با شق‌الانفس باشد یعنی ضمن روشنگری و تبیین، مقابله‌ای با هجمه‌ها هم صورت گیرد و نباید کارهای فرهنگی و عادی خود را به عنوان جهاد تبیین قلمداد کنیم.

رضایی عنوان کرد :  این باید به درستی فهم شود که مخاطب برخی مفاهیم مانند «جهاد تبیین» فقط مسئولین دستگاه‌های دولتی نیست. بلکه همه مردم مسئولند. اما برای آنکه همگان متوجه چنین مسئولیتی شوند لازم است تا خود این مفهوم تبیین شود و چرایی اهمیتش و اقدماتی که از سوی مردم قابل اجراست، بیان شود.

لازم به ذکر است در انتهای مراسم از تعدادی از مربیان و سخنرانان بصیرتی با اهدا لوح تقدیر و هدیه تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها