خبرهای داغ:
پوستر بیست‌وچهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر با حضور فرماندار خرمشهر، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از مسوولان محلی رونمایی شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۶۱۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

پوستر بیست‌وچهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر امروز با حضور فرماندار خرمشهر، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از مسوولان محلی رونمایی شد.

«رضا مردانی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در این مراسم اظهار داشت: فراخوان جشنواره تئاتر ملی فتح سالروز آزادسازی خرمشهر بهمن سال گذشته به همه استان‌ها اعلام شد و تا چهارم اردیبهشت سالجاری ۱۳۹ اثر از ۲۴ استان به دبیرخانه ارسال شد.

وی افزود: در ۱۰ روز بازبینی آثار رسیده هشت اثر در بحش صحنه و هشت اثر در بخش خیابانی با محور حضور زنان در دفاع مقدس، مدافعان حرم و جوانان در هشت سال دفاع مقدس انتخاب شدند.

مردانی به حضور ۱۴۵ هنرمند از استان‌های متخلف کشور در جشنواره فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: برای اولین بار چهار اثر از بانوان در بخش مسابقه جشنواره راه یافته اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند یادآور شد: در چند سال گذشته این جشنواره به حاشیه‌هایی مواجه بود و در زمان سوم خرداد برگزار نمی‌شد و به خواست هنرمندان منطقه، امسال همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می شود.

وی افزود: امسال برای اولین بار است که پوستر جشنواره تئاتر فتح سالروز آزاد سازی خرمشهر در این شهر رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها