سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر از کشف حدود 3 تن آرد خبازی از یک نانوایی و 600 قرص نان در یک خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۳۶۲۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی،سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر از کشف حدود 3 تن آرد خبازی از یک نانوایی و 600 قرص نان در یک خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.

 

 

سرهنگ علی یعقوبیان اظهار داشت: برابر اطلاعات و اخبار واصله مبنی بر دپوی مقادیری آرد خبازی در یک نانوایی در شهر کاشمر، رسیدگی موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

 

 

وی ادامه داد: بازرسان قرارگاه شهید امانی کاشمر در بازرسی از این واحد صنفی حدود 3 تن آرد خبازی را ازمنزل صاحب نانوایی کشف و ضبط کردند. 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با اشاره به اینکه با توجه وضعیت موجود و جلوگیری از سود جویی افراد، نظارت دقیق بر بازار، بخصوص نانوایی هادردستورکار بازرسین بسیجی میباشد، افزود :فرد متخلف آرد راخارج از محل نانوایی ودرپارکینگ منزل مسکونی خود نگهداری مینموده و قصد فروش آزاد آن را داشته است. همچنین سرهنگ یعقوبیان خاطر نشان کرد: مراتب پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی گردید. 

 

 

همچنین وی افزود ضمن رصد نانوایی ها و خبر واصله مبنی خروج نان از شهرستان ، بازرسین قرارگاه شهید امانی کاشمر تعداد 600 قرص نان را در یک دستگاه اتوبوس که قصد خروج نان به شهرمشهد را داشته کشف وضبط نمودند.  

 

 

وی خاطر نشان کرد اقلام مکشوفه پس از طی مراحل قانونی وارد چرخه توزیع می گردد. 

 

 

شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف همچون عرضه آردخارج ازشبکه،تاخیردرساعات شروع پخت نانواییها ، گرانفروشی، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت بر روی کالا، عدم صدور فاکتور فروش، فروش اجباری و دیگر موارد می توانند گزارش های خود را به سامانه ١١۴ اطلاعات سپاه اطلاع دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها