خبرهای داغ:
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد

بررسی آثار دانش آموزی طرح « عید، هنر و داستان » به ایستگاه آخر رسید

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: بررسی آثار خلاقانه و ابتکاری دانش آموزان دوره ابتدایی استان به ایستگاه آخر رسید و نتایج این طرح اعلام شد
کد خبر: ۹۴۳۳۶۶۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

سید یداله حسینی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: بررسی آثار خلاقانه و ابتکاری دانش آموزان دوره ابتدایی استان به ایستگاه آخر رسید.

 

سیدیداله حسینی، معاون آموزش ابتدایی استان، ضمن تقدیر از آموزگاران و معلم راهنمایان استان در مدارس دوره ابتدایی در راستای اجرای طرح « عید، هنر و داستان »، از اعلام نتایج این طرح خبر داد.

 

وی در تبیین این طرح ضمن اشاره به اهداف و اجرای چنین طرح هایی اظهار داشت: تحقق اهداف تعلیم و تربیت و رشد تمام ساحتی کودکان و تقویت سواد خواندن و نوشتنن دانش آموزان با اجرای طرح « عید، هنر و داستان » در دو محور ادبی در شاخه های«داستان گویی»، «داستان خوانی»، «داستان نویسی» و محور هنری در شاخه های « نقاشی »، « عکاسی » یکی از فعالیت های ایام تعطیلات نوروز بود.

 

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: پس از اتمام مرحله منطقه؛ تعداد ۱۶۴ اثر از برگزیده های مناطق ۱۴گانه به مرحله استانی راه یافتند که با بررسی و اعلام نظر داوران؛ تعداد ۵۸ اثر، حائز رتبه برگزیده استانی شدند.

 

حسینی افزود: بر اساس سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش؛ توجه به ساحت زیبایی شناختی و رشد فعالیت های هنری دانش آموزان و همچنین انس دانش آموزان با فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه و تقویت مهارت های خوب دیدن، خوب شنیدن، خوب سخن گفتن و خوب گوش دادن و لذت بردن از زیبایی ها طبیعت و شناسایی و پرورش خلاقیت هنری کودکان از اهداف مهم آموزشی و تربیتی است که همه این اهداف در این طرح مورد توجه قرارگرفته است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار