خبرهای داغ:
شاهدان روحانی (۳۶)؛ مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت:  استقبال پرشور مردم در کنگره گرامیداشت ۵۹۰ شهید طلبه و روحانی نشان از عشق مردم  به روحانیت و  ولایتمداری آنها است.
کد خبر: ۹۴۳۳۶۹۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین رحمت الله صادقی در سخنرانی پیش‌از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان با اشاره به سالروز آزادی خرمشهر و تبریک سوم خرداد، گفت: عملیات بیت المقدس فتح خرمشهر و دستاورد بزرگی را برای نظام اسلامی به همراه داشت.

وی با اشاره به برگزاری کنگره گرامیداشت ۵۹۰  شهید روحانی و طلبه استان اصفهان و استقبال خوب مردمی از آن اظهار کرد: استقبال مردم از شهدای روحانی و طلبه دست رد  به یاوه گویی های رسانه‌های صهیونیستی است.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به ترور شخصیتی روحانیت توسط رسانه‌های دشمن اشاره کرد و افزود: مردم با حضور خود در کنار حوزه‌های علمیه و جامعه روحانیت و شاگردان اهل بیت (ع) ولایتمداری خود را نشان دادند.
وی تصریح کرد: اگر شخصیت‌هایی چون آیت الله بهشتی، حجت‌الاسلام بهشتی نژاد، آیت الله صدوقی و امثال ایشان توسط دشمنان ترور شدند، یا شهید ردانی‌پور ها، شهید میثمی‌ها، جلال افشارها جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به شهادت رسیدند، اما مردم به پاس مجاهدت آنها در کنگره شهدای روحانی شرکت کردند و عشق خود را به روحانیت نشان دادند.
حجت‌الاسلام صادقی به توطئه‌های دشمنان علیه روحانیت اشاره کرد و افزود: امروز چهره شهر مزین به تمثال شهدای روحانیت است و مردم با حضور خود باردیگر نشان داند که روحانیت از مردم جدا نیست و مردم در کنار آنها هستند و گام به گام آنها حرکت می‌کنند.
وی به پیشتازی مردم و روحانیون اصفهان در دفاع مقدس و بالایای طبیعی در خدمت به مردم اشاره و تصریح کرد: ۵۹۰ شهید طلبه وروحانی استان اصفهان در هشت سال دفاع مقدس جان خود را فدا کردند و امروز نیز جامعه روحانیت با حضور پررنگ خود در تمامی صحنه ها و بحران‌ها چون  شیوع کرونا، سیل، زلزله، نشان دادند حامی مردم هستند.
حجت السلام صادقی اظهار کرد: روحانیت در دفاع از حرم و شهرهای سوریه، عراق و امثال آن نیز حضور یافت جان خود را فدا کرد و سپر مردم در مقابل داعش شد تا از ناموس شیعه دفاع کنند و اجازه ندادند به ناموس شیعه هجمه شود.
وی تصریح کرد: روحانیت در شرایط کرونایی برای تقویت روحیه کادر درمان و خدمت به مردم در بیمارستان‌ها حاضر شدند و اجازه ندادند آنها تنها بمانند و برغم شرایط کرونایی سخت در قبرستان‌ها حاضر شدند ولی اجازه ندادند میتی بدون غسل و کفن دفن‌ شود.
وی به ویژگی رزمنده‌پرور و شهیدپرور استان اصفهان اشاره و تاکید کرد: اصفهان ۲۳ هزار شهید تقدیم راه اسلام کرد و از این بین ۵۹۰ شهید طلبه و روحانی هستند که نسبت به جمعیت این قشر در دوران دفاع مقدس حاکی از آن است که بیشترین تعداد شهید را قشر روحانیت تقدیم راه اسلام کرده است.
وی گفت: روحانیت با حضور در  مسجد و دعوت برای حضور در جبهه، همچنین با حضور تبلیغی در جبهه‌های حق علیه باطل، با دست گرفتن سلاح و حضور رزمی و همچنین با حضور در جایگاه‌های فرماندهی در جبهه‌های نبرد حضوری موثر داشت.
وی با تاکید بر اینکه روحانیون در جبهه‌ها هم عامل تقویت روحیه رزمندگان بودند و نقش ویژه‌ای در دفاع مقدس داشتند، خاطرنشان کرد: روحانیت شیعه پیشتاز بود و ابتدا خود در جبهه حضور می‌یافت و بعد دیگران را به جبهه دعوت می‌کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها