فرمانده سپاه کربلا در بابل:

دشمن برای تحریف واقعیت‌ها از خائنین داخلی استفاده می‌کند / حضور بسیج در صحنه انقلاب پتک ناامیدی برسر جریان ضدانقلاب است

ساری-فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد: حضور بسیج در صحنه انقلاب نقطه امید برای ایران اسلامی و پتک ناامیدی برسر جریان ضدانقلاب است.
کد خبر: ۹۴۳۳۷۴۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

بابل

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در مرحله دوم و پایانی رزمایش الی بیت المقدس بسیج ۱۲ جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور در شهرستان بابل ضمن بازدید و دیدار با بسیجیان خواهر گردان‌های کوثر این شهرستان در آئین صبحگاه مشترک آنان حضور یافت.

سردار مسلمی در این رزمایش،با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بیش از گذشته دارای قدرت و عزت است، گفت: هرچه به قدرت انقلاب افزوده میشود از طرفی تهدیدات دشمنان نیز دارای عمق بیشتری می شود.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه تهدیدات دشمنان چند وجهی بوده و  با همه ابزار و امکانات علیه انقلاب در تلاش هستند، افزود: تهدیدات دشمنان در فضای مجازی در حال بروز و ظهور است .

سردار مسلمی فضای مجازی را یک فضای غبارگرفته ای که دشمن در تلاش برای تحریف واقعیت ها است،  برشمرد و ادامه داد: در این فضای غبار گرفته حتی برخی از کسانی که در جریان انقلاب بودند، به واسطه عملیات روانی دشمن، دچار ریزش شدند.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه دشمن از همه تکنیک ها وروش ها برای غلبه بر گفتمان انقلاب اسلامی ، بهره  میگیرد،خاطرنشان کرد: حضور بسیجیان در میدان میتواند اهداف دشمنان را ناکام بگذارد و نقشه های شوم انها را برآب کند.

فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد: حضور بسیج در صحنه  انقلاب نقطه امید برای ایران اسلامی و پتک ناامیدی برسر جریان ضدانقلاب است.

سردار مسلمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه هر قدم و هرکاری و هر فعالیتی در نقطه مقابل دشمن باشد، یک جهاد محسوب می شود، گفت: حضور شما بسیجیان در  این رزمایش یک کار جهاد است.

بابل

فرمانده سپاه کربلا  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بسیجیان با بصیرت خود در فضای مجازی و رسانه‌ای کمک کار انقلاب هستند، خاطرنشان کرد:دشمن با همه ابزار‌ها در تلاش است تا مردم را به نظام بدبین کند.

سردار مسلمی با بیان اینکه مردم رکن اصلی پیروزی انقلاب اسلامی هستند، افزود: دشمن با بهره گیری از همه ترفند‌ها سعی دارد تا مردم را نسب به انقلاب مایوس کند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید است، افزود: برخی از مسئولین نتوانستند به وظیفه ذاتی خود یعنی بازگو کردن دستاوردهای انقلاب برای  نسل جوان  عمل کنند.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه باید دستاوردهای انقلاب را به نسل سوم و چهارم منتقل کنیم،گفت: رهبرمعظم انقلاب فرمان جهاد تبیین میدهد چرا که امروزه راه مقابله با دشمن ، جهادتبیین است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، علمی، پزشکی و انرژی هسته ای و ... خاطرنشان کرد: ایران در بسیاری از عرصه های مختلف علمی دارای رتبه برتر جهانی است.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه دستاوردهای علمی ایران به جایی رسیده است، که دشمن در تلاش برای حذف فیزیکی دانشمندان ایرانی است، خاطرنشان کرد: دشمن در حال سیاه نمایی وضعیت کشور است .

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن با بهره گیری از خائنین داخلی، در حال تحریف واقعیتها است، گفت: در همین بحث طرح اصلاح اقتصادی، دشمن با بهره گیری از پیاده نظام داخلی، در حال تردید افکنی بین مردم و جامعه است.

سردار مسلمی تصریح کرد: مستضعفان همیشه وفادار به انقلاب بوده و هستند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به نعمت ولایت اشاره کرد و افزود: تنها نعمتی که توانسته انقلاب را حفظ کند ، ولایت است.

سردار مسلمی با تاکید براینکه حضور بسیج در میدان، باعث اقتدار و عزت کشور است، خاطرنشان کرد: سپاه به وجود بسیج بر خود می بالد و به آن افتخار میکند.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه بسیج در همه بحران های طبیعی و غیرطبیعی در میدان حاضر است، خاطرنشان کرد: نباید ذره ای از بسیج غفلت کرد.

سردار مسلمی بسیج را برای کشور حیاتی و ضروری دانست و گفت: حضور بسیج در میدان ها، بزرگترین ضربه و مشت محکم  در دهان دشمنان است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها