ساری-فرمانده سپاه کربلا در جمع بسیجیان جویبار گفت:بصیرت بسیجیان عملیات روانی دشمنان در فضای مجازی را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۹۴۳۳۷۴۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴

جویبار

به گزارش خبرگزاری بسیح از مازندران، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا با حضور در شهرستان جویبار از نزدیک شاهد اجرای میدانی  رزمایش امداد و نجات و دفاع از امنیت اجتماعی بسیجیان این خطه پهلوان پرور در قالب رزمایش الی بیت المقدس۱۲ در روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه بود.

سردار مسلمی در جمع بسیجیان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با بیان اینکه مهم‌ترین اصل اساسی در ایران اسلامی، صیانت و حفاظت و حمایت ازانقلاب است، گفت: هرکسی در هر لباسی باید از این اصل اساسی محافظت کند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه سپاه  بعنوان حافظ انقلاب با بهره گیری از ظرفیت بی انتها و قدرت بی نظیر بسیج، در همه عرصه‌هایی که انقلاب به ان نیازمند است، در میدان حضور دارد، افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف رزمایش الی بیت المقدس آمادگی همه جانبه برای مقابله با بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی است.

سردار مسلمی ادامه داد:از اهداف دیگر رزمایش الی بیت المقدس ارتقای آمادگی بسیجیان برای خدمت رسانی بی منت به مردم انقلابی مازندران است.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود بصیرت، هوشیاری و اقدام به هنگام بسیجیان در مواجه با علمیات روانی دشمنان در فضای مجازی را بی نظیر خواند و اضافه کرد: در حالی دشمن در تلاش است تا امنیت که مهم‌ترین دستاورد انقلاب  و حاصل خون شهدا است را خدشه دار کند، هوشیاری به موقع بسیجیان تلاش دشمنان را ناکام می‌گذارد.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه هوشیاری مردم و به ویژه بسیجیان موجب می‌شود که انقلاب برهه‌های حساس را پشت سر بگذارد، خاطرنشان کرد:حضور بسیج در رزمایش دشمنان را مایوس و ملت ایران را امیدوار می‌کند.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه با قدرت بسیج ،سپاه مقتدتر از گذشته در عرصه حضور دارد، افزود: حضوربسیج برای کشور، حیاتی است و سپاه به وجود بسیج افتخار می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها