خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان:

رزمايش بزرگ" الی بیت المقدس ۱۲ "در استان سمنان برگزار شد

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: رزمایش بزرگ " الی بیت المقدس ۱۲ "با حضور گردان های بیت المقدس و کوثر بسیج در قالب دسته های رزمی همزمان با پنج استان کشور، در سطح ۸ ناحیه مقاومت بسیج در استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۷۴۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳

رزمايش بزرگ

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان در نشست خبری رزمایش الی بيت المقدس اظهارداشت: این رزمایش در روزهای ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه با شعار" بسیج پاره تن مردم" در سراسر استان سمنان برگزار شد.
وی گفت: این رزمایش متناسب با تهدیدات دشمن در عرصه های عملیات امداد و نجات و مردم یاری دفاعی و امدادی با رعایت اصول پدافند غیر عامل اجرا شده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان تصريح کرد: بسترسازی جهت ایجاد رزم، آمادگی برای مقابله با اقدامات دشمن، ارتقا سطح هم افزایی، تقویت روحیه جهاد و شهادت از جمله اهداف پیش بيني شده در این رزمایش بود.
خالقیان بیان کرد: پدافند دورادور، کمین و ضد کمین، دفاع از مناطق مهم، اجرای طرح خود حفاظتی از دیگر اهداف رزمایش " الی بیت المقدس" در استان سمنان بود که با موفقیت انجام شد.
وی افزود: این رزمایش در سطح شهرستان های استان سمنان برگزار شد و پایگاه بسیج ادارات دستگاه های اجرایی نیز در آن حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها